recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ til TX-RZ730
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativ til TX-RZ730

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Alternativ til TX-RZ730
    Sendt: 03-Maj-2019 kl. 11:54
Jeg har bestemt mig for at erstatte min Sonos Amp samt Connect som står på loftet og spiller musik i henholdsvis stuen (AMP) og terrassen (Connect)
Jeg er krakilsk, ved det, men begge Sonos enheder bruger i omegnen af 10 watt når de ikke er i brug.
Ydermere, som er lige så vigtigt for mig, understøttes Google Home stadig ikke.
Derfor har jeg været på jagt efter en kasse der kan erstatte begge, og er faldet over Onkyo TX-RZ730
Indbygget Chromecast og mulighed for ekstra chromecast tilsluttet via HDMI, som igen kan outputte til Zone 2 højttalere. Det vil løse problemet med standby strøm og den burde kunne vækkes fra standby ved kald til en af Chromecast enhederne. Og højttalere fra begge rum vil kunne tilsluttes.

Men egentlig synes jeg det er lidt overkill med en surround receiver til formålet, men har simpelthen ikke kunne finde stereo receivers med HDMI der kan afspille i Zone 2.

Derfor mit spørgsmål, findes der en boks der kan klare ovenstående scenarie, eller er jeg tvunget til en surround receiver :-)  ?

Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2019 kl. 07:16
BUMP
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu