recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indslumrings headphone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indslumrings headphone

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Indslumrings headphone
    Sendt: 03-Maj-2019 kl. 18:35
Tillad mig at uddybe:).

Jeg er blevet forfærdeligt glad for at lytte til lydbøger eller podcasts når jeg hopper i seng.
Tit falder jeg i søvn undervejs og det gør sgu ondt i ørene med Apples standard headphones.
Dernæst er jeg træt af at slås med ledning i mørket.
Apple’s earpods er oplagte, men i den dyre ende til formålet syntes jeg.
Nogen der kan anbefale noget?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2019 kl. 00:55
den åbenlyse - du bør ikke have noget i ørerne når du falder i søvn af sikkerhedsmæssige årsager. Earpods i den dyre ende - nej det er deres billigste med kabler. du tænker nok på airpods i stedet. ellers køb nogle billige over-ear hovedtelefoner af et hvilket som helst mærke. så vågner du nok nå du drejer rundt.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2019 kl. 07:45
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

den åbenlyse - du bør ikke have noget i ørerne når du falder i søvn af sikkerhedsmæssige årsager. Earpods i den dyre ende - nej det er deres billigste med kabler. du tænker nok på airpods i stedet. ellers køb nogle billige over-ear hovedtelefoner af et hvilket som helst mærke. så vågner du nok nå du drejer rundt.

Jeg har altid kun noget i et øre, af samme grund:) jeg ligger alt for uroligt til kunne holde et over ear ud.
Airpods hedder de nok de trådløse ja:). - ville dog gerne finde et billigere alternativ nu mit behov er til et øre og blot til lydbog
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2019 kl. 23:57
Ved godt at disse er med ledning, men kan klart anbefale Jays a-Jays. Flad ledning der ikke laver knuder og lille fladt hus du ikke mærker selv om du ligger på siden.
Netop pga. sikkerhed har jeg kun i det ene øre som jeg evt. ligger på.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu