recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Advarsel mod Aquaman
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Advarsel mod Aquaman

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Male80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2014
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Male80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2019 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Male80 Male80 skrev:

Hvis man forventer 12 vrede mænd når man ser sådan en film er man måske også selv lidt uden om det.


Det tror jeg ikke der er nogen her, der gør.

Det er bare sjovt at DCEU er så ringe i forhold til MCU.

Men mange er enig om at det her er en af de vellykket DCEU film, så det er ikke det vi snakker om.  
Den her kan hamle op med de mellemgode MCU film.  
Så OP har ikke forventet at se en superheltefilm hvilket gør det super fjollet. 
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2019 kl. 13:04
I modsætning til Aquaman er Spiderman: Into the Spiderverse rigtig sjov og underholdende
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
moler Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2019 kl. 08:26
jeg er 44 år og syntes at den var meget underholdende. 
Til top
warfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér warfly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2019 kl. 10:52
Forstår slet ikke hvordan den film kan få over 4 på imdb. Wacko
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2019 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

En advarsel er måske lige voldsomt nok. Tror det handler meget om hvad man går ind til når man ser en film.

Jeg kan sagtens se, at den ikke vinder nogle præmier for historie eller dybde, men jeg var fint underholdt. En del af oplevelse for mig er også lyd/billede i biografen og der leverede den (dog med for meget dyb bas til min smag)

Jeg syntes også den var lidt træls, ikke helt hvad jeg havde forventet, men jeg må give Jonas H ret i at bassen til tider var en kende for voldsomt - ikke at jeg ikke kan lide bass, men syntes det var bass fra start til slut... lige en tand for meget til min smag.
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2019 kl. 19:24
Absolut ikke det værste DC har sendt på gaden. 

Rigtig god action, rimeligt sjov og helt enkelt, mega flot på såvel billede- som lydsiden, tæt på demo-materiale (4K/ UHD/ Atmos).

Ret traditionel handling i stil med King Arthur og Ridderne af det runde bord.

8/10 = Slet ikke ringe!


Redigeret af Pede8000 - 06-Maj-2019 kl. 19:26
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2019 kl. 14:50
Nogen som har set den i 3D?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu