recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fragt af elektronik til udlandet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fragt af elektronik til udlandet?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fragt af elektronik til udlandet?
    Sendt: 05-Maj-2019 kl. 13:00
Jeg har mod forventning svært ved at sælge min NAD T758 v3
En mulighed er at prøve på ebay.de
Hvem sender nemmest til udlandet (Europa)?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2019 kl. 14:24
DHL



Redigeret af Munch - 05-Maj-2019 kl. 14:31
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2019 kl. 14:54
Man bør også undersøge, hvad de erstatter.
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2019 kl. 21:48
Har du sat den på dba?
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2019 kl. 07:13
Ja
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2019 kl. 14:19
Husk at medregne Ebays salær plus Paypal gebyr (Dette regnes af portoen såvel som salgsprisen) - Det bliver ca. 17-18% i det hele (Så det kan med andre ord nogen gange bedre betale sig at sælge lokalt med rabat).

Når jeg sender til udlandet bruger jeg posten, men det er typisk også ting under 2kg - det bliver hurtigt dyrt, når det er noget tungt. (Vil gætte på at en receiver nok koster 5-600kr).

Redigeret af Kasper_J - 06-Maj-2019 kl. 15:00
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2019 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Husk at medregne Ebays salær plus Paypal gebyr (Dette regnes af portoen såvel som salgsprisen) - Det bliver ca. 17-18% i det hele (Så det kan med andre ord nogen gange bedre betale sig at sælge lokalt med rabat).

Når jeg sender til udlandet bruger jeg posten, men det er typisk også ting under 2kg - det bliver hurtigt dyrt, når det er noget tungt. (Vil gætte på at en receiver nok koster 5-600kr).


Plus der måske kun er dækning for nogle hundrede kroner, hvis pakken forsvinder eller bliver beskadigt.
Til top
MadsHolmberg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-August-2019
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadsHolmberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2019 kl. 22:50
Er den solgt?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu