recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd gennem forstærker og Chromecast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd gennem forstærker og Chromecast

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JKL-DK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKL-DK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lyd gennem forstærker og Chromecast
    Sendt: 09-Maj-2019 kl. 21:05
Hej!
Jeg har et lille problem jeg håber i kan hjælpe med. 
Jeg kører lyd fra mit Samsung tv gennem en Denon forstærker via hdmi kabel. Når jeg så sætter min chromecast til via hdmi, så kobles forstærkeren fra. Den skriver “anytime+ modtager frakobles”
Alle hdmi forbindelser kobles på en boks ved siden af tv’et. 

Nogle der har en løsning?
Pft. 
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2019 kl. 13:20
Kobler du din Chromecast til tv'et eller forstærkeren?

Det sidste er det der umiddelbart giver mest mening...
Til top
JKL-DK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKL-DK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2019 kl. 14:04
Den er koblet på tv. Hvis den skal streame billede går det vel ikke gennem forstærkeren, eller?
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2019 kl. 18:50
Min Chromecast  sidder på forstærkeren, som så sender videre til min projektor. Sæt Chromecast i forstærkeren og hdmi out fra forstærkeren til tv...

Frank 
Til top
JKL-DK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKL-DK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2019 kl. 20:18
tak Frank. Jeg prøver 😊
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu