recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Akustisk Lærrede til 4K.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Akustisk Lærrede til 4K.

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2019 kl. 07:05
Oprindeligt skrevet af Subi Subi skrev:

Jeg har selv et Dreamscreen Ultraweave V6 lærred og er rigtig glad for det. Du kan eventuelt holde øje med AVshop.no , de har ofte nogle rigtig gode tilbud på selve Ultraweave lærredet og det er nemt at lave en diy ramme og montere med de medfølgende “fæste-lister”.

Der er en god pris på en Dreamscreen Ultraweave V5 lærred i den størrelse jeg skal bruge på avshop.no
Kunne det være et godt kompromi at tage dette istedet for Center Stage UF.

Til top
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2019 kl. 15:48
Hvor stor forskellen er på V5 kontra V6 modellen ved jeg ikke. 

Men spørg evt. på avforum . no   (ikke at forveksle med avsforum) ham der har startet det forum op er Jon Lygren, som både er med i avshop og dreamscreen. 

Han er rigtig god til at svare på den type indlæg. 


Redigeret af Klaus.S - 15-Maj-2019 kl. 15:49
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu