recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Galaxy Watch med Tidal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Galaxy Watch med Tidal

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Galaxy Watch med Tidal
    Sendt: 12-Maj-2019 kl. 18:34
Jeg har kigget lidt på Samsung Galaxy Watch nogle gange. Jeg kan se, at det understøtter afspilning fra Tidal via 4G.
Er der nogen der har uret der kan bekræfte, at det uden problemer kan afspille playlister fra Tidal via bluetooth?

Jeg render pt. rundt med min telefon når jeg styrketræner, og vil i stedet hellere have et ur på, hvis det virker som det skal. Jeg gider ikke have min telefon i nærheden for at det virker.

Hvad er jeres erfaringer?
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2019 kl. 15:23
Ingen der har sådan et ur der har prøvet det?
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2019 kl. 16:19
Hvorfor prøver du ikke selv?
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2019 kl. 17:37
Jeg har ikke uret, og jeg vil ikke købe uret, hvis det ikke virker - derfor. Det kan du måske ikke udlede af mine indlæg?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2019 kl. 19:49
Alternativt kunne man jo prøve at google galaxy watch og tidal - hvor utroligt det end lyder, så er første hit en youtube video der viser hvordan.
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2019 kl. 05:41
Det er utroligt så dumsmarte kommentarer der kan komme. Jeg spørger fordi jeg ikke synes den video er fyldestgørende nok og gerne vil høre om folks daglige erfaringer, hvis der er nogen. Det er der så tydelig vis ikke - blot ligegyldige og nedladende kommentarer.

Er fremgangsmåden virkelig, at vi bare skal henvise til google hver gang nogen spørger om noget - alle svar kan jo næsten findes, hvis man bare søger nok?!
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2019 kl. 06:39
Oprindeligt skrevet af SoundWave SoundWave skrev:

Det er utroligt så dumsmarte kommentarer der kan komme. Jeg spørger fordi jeg ikke synes den video er fyldestgørende nok og gerne vil høre om folks daglige erfaringer, hvis der er nogen. Det er der så tydelig vis ikke - blot ligegyldige og nedladende kommentarer.

Er fremgangsmåden virkelig, at vi bare skal henvise til google hver gang nogen spørger om noget - alle svar kan jo næsten findes, hvis man bare søger nok?!
Enig, hvis der blot henvises til Google hver gang, ender det med der kun findes outdatede videoer og indlæg at kigge på. Det er en af mange grunde til recordere.dk findes, at man kan google og finde svaret her, bare ærgerligt hvis svaret er "du kan bare jo bare google det....."
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2019 kl. 11:30
Og desværre er der også en hel del på dette forum som efterhånden bare betragter dette forum som deres eget personlige supportapparat og ikke engang gider at gøre bare minimalt arbejde selv. - Du kunne jo for eksempel have gjort opmærksom på at du HAVDE set youtube videoer, men at du var uvis over visse ting. 

Er det for meget forlangt at folk gør bare en lille smule selv? eller er det sådan at man bare skriver et eller andet og så venter, og hvis der ikke kommer noget svar indenfor et par timer så sviner man folk til og spørger hvorfor der ikke er nogen der svarer?
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2019 kl. 14:10
Jeg forventer altid at folk laver lidt research først. Jeg beklager meget, at jeg ikke gjorde opmærksom på, at jeg HAVDE set nogle videoer først - det må du sgu undskylde - det skal ikke gentage sig.

Når det er sagt, har du så rent faktisk noget at bidrage med, eller skriver du i denne tråd blot fordi du er mavesur?

Jeg sørger faktisk oprigtig hjælp, og hvis du kigger på hvilke datoer jeg har lavet indlæg, så kan det vist ikke postuleres, at jeg sviner folk til efter et par timer fordi der ikke kommer svar.

En ting er at man i en video kan se det virker, men er det brugbart i hverdagen? Hvad er de daglige erfaringer med det?
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2019 kl. 18:00
så vidt jeg ved, er der stadig ingen teleselskaber i Danmark som gider lave esim til Galaxy Watch. 

Kan hvert fald kun bruge mit Gear S3 hvis jeg er på wifi eller har mobil i nærheden.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2019 kl. 18:37
Der kan man bare se, så løser det hele problemstillingen. Jeg kan se hos 3.dk, at det kun står som eSim-klar, og at det kommer til at virke senere. Så køber jeg det ikke.
Gid Apple dog bare gad lave et rundt ur og gerne lidt større end de fesen 44mm, så var det det oplagte valg.
Til top
Flatcurve Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-December-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flatcurve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2019 kl. 15:07
Kan bekræfte det samme, jeg har uret og der er ingen telefon selskab der understøtter eSim på det endnu.......  


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu