recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ændring af undertekst på mapper og ikoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ændring af undertekst på mapper og ikoner

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ændring af undertekst på mapper og ikoner
    Sendt: 18-Maj-2019 kl. 20:44
Hej med jer. Jeg har anskaffet mig en Huawei Mediapad m5.
Jeg aner ikke, hvad jeg gjorde, men teksten under mapper og ikoner på skrivebordet blev pludselig sort i stedet for hvid.
Mange ikoner på skrivebordet har også ændret farve fx er Messenger blevet orange og samme farve har Adobe og Word også fået.
Hvordan kan jeg ændre det til det oprindelige ? 😀

Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2019 kl. 00:01
Problemet er løst
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2019 kl. 09:01
Fedt at du fik løst problemet. Vær opmærksom på at dette er et forum hvor folk bl.a. finder nyttig viden, hvis du vil skrive hvad du gjorde for at løse problemet så kan det være at der er en anden der kan bruge din løsning til noget en anden dag.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu