recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MacBook Pro 13" RAM?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MacBook Pro 13" RAM?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MacBook Pro 13" RAM?
    Sendt: 24-Maj-2019 kl. 07:33
Hej

Jeg står og skal ud og købe mig en ny 13" MacBook Pro. Den skal bruges til grafisk arbejde, dog kun små opgaver om fotoredigering og 4K video (men korte klips). Største filer bliver Canon RAW. Men de tunge opgaver bliver hjemme på stationær iMac. Den her 13" skal være nem at have med også.

Men hvor vigtige er RAM? Den er jo født med 8GB, men hvor godt givet ud er det, at smide 1.800 kr. efter 8GB RAM mere?

-Tak
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2019 kl. 08:56
Fyld den op! F.eks i FCPX - Photoshop  og lign. Programmer bruger jeg tit mere 10GB Ram på relative simple opgaver. Køre du med flere programmer løber du hurtig tør for ram.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2019 kl. 09:21
Hej Potter - tak :)

Med fyld den op, så mener du 16GB eller flere?

Og nå ja, hvis man bruger Google Chrome så har jeg nok brug for 300GB RAM, ha ha.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu