recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denver DVB-T2-138 springer optagelser over
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denver DVB-T2-138 springer optagelser over

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
perrchrist Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perrchrist Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denver DVB-T2-138 springer optagelser over
    Sendt: 24-Maj-2019 kl. 08:54
Jeg har en Denver DVB-T2-138 boks, som jeg bruger til optagelser i mit sommerhus. Den fungerer for så vidt udmærket. Men i nogle tilfælde starter den ikke en planlagt optagelse, i andre gør den det ok. Jeg kan ikke finde ud af, hvorfor den springer over engang imellem. Der er hægtet en Toshiba USB 3.0 1 tb. harddisk på den, som er næsten helt tom. Nogen bud?
Venlig hilsen Per Christensen
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2019 kl. 09:11
Muligvis en bug i firmwaren. Har den nyeste firmware installeret?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
perrchrist Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perrchrist Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2019 kl. 09:15
Hej - tak for svar. Ja, den kører med nyeste firmware.  
Venlig hilsen Per Christensen
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2019 kl. 09:50
Har din harddisk egen strømforsyning? eller er det synderen. 
hvis det er en 2.5" som blot får USB strøm, så får den lige lidt nok til at kunne køre stabilt. 

Er den formatteret i NTFS eller FAT32?.. NTFS anbefales til denne boks. 
Til top
perrchrist Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perrchrist Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2019 kl. 09:58
Den er NTFS formatteret, men den har ikke egen strømforsyning. Så det kan meget vel være det, der er synderen. Jeg prøver med en 128 gb memory stick i stedet, og ser om det løser problemet. tak for svar til alle.
Venlig hilsen Per Christensen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu