recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Anthem MRX510 SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Anthem MRX510 SOLGT

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jesper Flamand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Anthem MRX510 SOLGT
    Sendt: 24-Maj-2019 kl. 19:28

Sælger 1 stk Anthem MRX510 receiver i farven Sort. Købt af anden ejer. Den er fra marts 2014. Ikke ryger. ARC-kit (installation, mikrofon og stativ) samt alt tilbehør medfølger. Fejler ingen ting.

Original indpakning haves så kan sendes hvis nødvendigt. Befinder sig i stor københavn.

Rigtig lækker forstærker med massere af kræfter til de fleste surround setup! Understøtter ARCv2 og deres nye ARC Genesis rumkorrektion.

https://www.anthemav.com/products-archived/series=mrx-series/model=mrx-510/page=overview

Pris: 5.000kr




Redigeret af Jesper Flamand - 25-Maj-2019 kl. 15:40
MK Sound - Anthem - Lexicon - Samsung
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2019 kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af Jesper Flamand Jesper Flamand skrev:

Købt af anden ejer. Den er fra marts 2014.

Betyder det, at du er 3. ejer?

Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Jesper Flamand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2019 kl. 22:49
Nej blot at den er købt af en anden ejer. 

Jeg er 2. ejer af denne maskine. 👍
MK Sound - Anthem - Lexicon - Samsung
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu