recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Se DR og TV2 live via apps (uden antennekabel)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Se DR og TV2 live via apps (uden antennekabel)

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2019 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

DRs "app" til Smart TV har ikke live-tv. Det skyldes, at det blot er en hjemmeside (HbbTV-hjemmesiden), som er pakket ind i et ikon.

DRTV har pt. kun live-tv på Apple TV, Chromecast, PlayStation 4 og i mobil-apps.

DRTV relanceres snart, så om det ændrer på sagen, ved jeg ikke.

For god ordens skyld: Der er blevet skrevet mange forkerte ting i denne tråd. Dette er det mest præcise svar jeg har læst omkring muligheden for at se DR på den specifikke model du spørger til, så tag udgangspunkt i det.

P.s. Hvis jeg skulle klippe kablet, ville jeg nok også smide nogle af alle de penge man kommer til spare i længden, efter en Apple TV.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Online
Point: 4433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2019 kl. 06:52
Enig mht. Apple TV. Pt. synes jeg ikke at det er realistisk at blive "cable cutter" uden at vælge Apple TV. 

Android TV er ved at komme bedre med på app-fronten, men mangler først og fremmest en ordentlig løsning til DRTV, dernæst en del apps til mindre tjenester (særligt danske/nordiske). At satse på Smart TV fra LG, Samsung og Panasonic er lidt som at tisse i bukserne for at holde varmen Smile Platformene opdateres ikke - ikke engang 1 generation - og der er mange eksempler på at apps forsvinder efter nogle år.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu