recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MacBook Pro vil ikke skifte navn i skyen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MacBook Pro vil ikke skifte navn i skyen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MacBook Pro vil ikke skifte navn i skyen
    Sendt: 28-Maj-2019 kl. 07:48
Hej

Jeg har fået mig en ældre MacBook Pro (2015) som skal stå på et værelse, og har så omdøbt den til "MacBook To" som jeg plejer inde i Systemindstillinger > Deling > Navn på computer.

Herefter plejer computerens navn også at opdatere i iCloud, men det gør den ikke her?

Går jeg ind på min iPhone (har selvfølgelig samme Apple-id) i Indstillinger > iCloud > Så står der bare Navn's MacBook Pro stadig. Altså default navn.

Under min Apple-id side (https://appleid.apple.com), står der også stadig default navn, men under www.icloud.com har den godt nok skiftet navn?

Jeg faldt så over denne tråd: https://forum.recordere.dk/apple-watch-vil-ikke-ndre-navn-i-icloud_topic157385.html - hvor Potter foreslår at genstarte, og det har jeg så prøvet et par gange nu, men den skifter stadig ikke.

Er der noget jeg kan gøre, eller er det her bare et "problem" der løser sig med tiden?
          
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2019 kl. 08:00
*LOL*

Nogle gange skal man jo gøre noget for handling. Den har akkurat lige selv skiftet, her ca. 24 timer senere.

Men "tak"
          
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu