recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Asus Zenbook wake from sleep problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Asus Zenbook wake from sleep problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik_45 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Januar-2008
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Asus Zenbook wake from sleep problem
    Sendt: 28-Maj-2019 kl. 20:02
Jeg har et problem med min Asus Zenbook UX430UA at den ikke vil vågne fra sleep.
Første gang efter en genstart så vågner den nogen gange fra sleep men næste gang låget lukkes og åbnes så forbliver den i sleep og eneste måde at starte den er at holde power tasten nede i 10 sec og tænde igen. Den reagerer ikke på touchpad eller keyboard.
Hvis man selv tvinger den i sleep (slumre) via start menu så har den samme problem.

Jeg syntes jeg har prøvet alt jeg kan google mig til, opdater drivere, opdatere bios, disable Intel Management Engine interface, men intet har hjulpet.

Er der nogen der har haft et lignende problem og som kan komme men nogle hints.


Redigeret af Henrik_45 - 28-Maj-2019 kl. 20:53
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2019 kl. 20:36
af ren og skær nysgerrighed - prøv lige at gå ind i kontrol panel > strømstyring og se hvad den er sat til når låget lukkes.
Til top
Henrik_45 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Januar-2008
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2019 kl. 20:41
Den er sat til sleep (slumre) både ved batteri drift og power forbundet
Til top
Henrik_45 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Januar-2008
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2019 kl. 22:10
Jeg har yderligere observeret at den også går direkte i sleep når skærmen slukker
Så hvis jeg sat sat følgende i power options
   - Sluk skærm efter: 4 minutter
   - Slumre: 1 time
Så går laptop'n i sleep (slumre) efter 4 minuter.

Det samme sker hvis jeg slukker skærmen manuelt (fn + F7)

Jeg har haft fat i Asus support men de kommer bare med den sædvanlige sang om at nulstille (geninstallere windows), jeg har en del specielle programmer installeret så jeg har endnu ikke prøvet dette
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu