recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mindre TV til køkken - anbefaling?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mindre TV til køkken - anbefaling?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2019 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Jeg har en Chromecast i mit tv og som YouSee bruger kan jeg caste de kanaler som er i min pakke, plus de ekstra abonnementer som jeg har. Det er langt nemmere for mig, end de indbyggede app's i tv'et syntes jeg.

Frank
tja hvis man gider at sidde med sin mobil hele tiden.
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2019 kl. 11:03
Det gør man når man har prøvet den indbyggede "staveplade" som der er i mit tv 😉

Frank
Til top
BrianH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Juli-2016
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2019 kl. 21:14
Jeg har et Samsung UE22C4005 LED TV liggende, som egentlig har den perfekte størrelse til det formål (og et pænt design til køkken brug). 
Et 32" bliver for stort kan jeg konstatere. 

Synes løsningen med Xiaomi Mi boxen lyder rigtig tiltalende efter at have læst lidt mere om det og tjekket lidt youtube.

Så tror jeg vil forsøge mig med det og derved kunne tilgå Google play store på Android platformen.

Ved man om man kan tænde og slukke tv'et med Xiaomi box fjernbetjeningen, eller er jeg nødsaget til at skulle bruge begge fjernbetjeninger til henholdsvis box og tv? 


Redigeret af BrianH - 10-August-2019 kl. 21:24
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2019 kl. 22:52
Oprindeligt skrevet af BrianH BrianH skrev:

Jeg har et Samsung UE22C4005 LED TV liggende, som egentlig har den perfekte størrelse til det formål (og et pænt design til køkken brug). 
Et 32" bliver for stort kan jeg konstatere. 

Synes løsningen med Xiaomi Mi boxen lyder rigtig tiltalende efter at have læst lidt mere om det og tjekket lidt youtube.

Så tror jeg vil forsøge mig med det og derved kunne tilgå Google play store på Android platformen.

Ved man om man kan tænde og slukke tv'et med Xiaomi box fjernbetjeningen, eller er jeg nødsaget til at skulle bruge begge fjernbetjeninger til henholdsvis box og tv? 

husk at vælge den med det rigtige Android tv på. Da de apps til det er beregnet til tv brug og ikke til telefon og tablet
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2059
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 08:41
Oprindeligt skrevet af BrianH BrianH skrev:

Jeg har et Samsung UE22C4005 LED TV liggende, som egentlig har den perfekte størrelse til det formål ...
Ved man om man kan tænde og slukke tv'et med Xiaomi box fjernbetjeningen, eller er jeg nødsaget til at skulle bruge begge fjernbetjeninger til henholdsvis box og tv? 
Dit 22" har Anynet+, der er Samsungs navn for HDMI CEC, så den burde kunne tændes, slukkes og lyden styres mm fra Xiaomi remote...
miri
Til top
BrianH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Juli-2016
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 21:51
Ja. Jeg kunne også læse mig frem til at Anynet+ var Samsung's svar på HDMI CEC. Derved må boxen være en super løsning for mig. Tak for hjælpen alle 😊
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu