recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ARC lyd fra tv over receicer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ARC lyd fra tv over receicer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ChrLau Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2006
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChrLau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ARC lyd fra tv over receicer
    Sendt: 31-Maj-2019 kl. 13:03
Hej alle,
Jeg har et LG C8 som jeg har forbundet til min Yamaha receiver med et ARC HDMI kabel, men jeg kan slet ikke få lyden igennem fra tv over anlægget ? Synes jeg har læst, og prøvet alt så nu prøver jeg at se om der skulle være nogle kloge hoveder herinde som kan gi mig et godt råd :)
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2019 kl. 14:37
Er HDMI-kablet sat i den rigtige HDMI-port? Husk at det kun er en af dem, som har ARC.

Og har du været inde i lydmenuen og vælge, at lyden skal sendes ud af tv'et i stedet for de internet højttalere? Smile
Til top
ChrLau Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2006
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChrLau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2019 kl. 17:12
ja til begge 2 Smile
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2019 kl. 17:25
Har du aktiveret CEC på begge enheder? Det er desværre et krav for at ARC vil virke.
Til top
ChrLau Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2006
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChrLau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2019 kl. 17:51
Hurrraaaaa så virker det sgu Big smile. Ved ikke hvad jeg gjorde forkert til at starte med, men det ser ud til jeg har glemt at aktivere noget i receiveren, men der er gang i den nu 🙂
Tak for det og god weekend 👍


Redigeret af ChrLau - 31-Maj-2019 kl. 17:53
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2019 kl. 21:41
Det er nok CEC som jeg sagde LOL
Til top
ChrLau Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2006
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChrLau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2019 kl. 22:54
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu