recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv til soveværelse LG 49"LED+ TV ophæng
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv til soveværelse LG 49"LED+ TV ophæng

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Illisher Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Illisher Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tv til soveværelse LG 49"LED+ TV ophæng
    Sendt: 31-Maj-2019 kl. 13:47
Jeg har kig på dette tv som power har på tilbud til 3799Kr. Det virker som en god pris for det tv, sammenlignet med de andre tilbudspriser det har haft før. 
https://www.power.dk/tv-og-billede/fladskaerms-tv/lg-49-4k-led-smart-tv-49sk8100plaaen/p-867619/

Det skal bruges som et soveværelses tv, så vi kan se lidt film / serier / neflix ect. Vi ville gerne have "nøjes" med et på 40"- 42" men nu synes jeg prisen og spec så fine ud på dette tv, sammenlignet med prisen. Har en kammerat som har anbefalet Magic Remote, som virker til at være rigtig smart hos LG. :) 

Og når nu vi skal have en ny skærm, så er det jo oplagt også at få den sat op på væggen. Jeg kunne godt tænke mig et ophæng, som ikke stak så meget ud fra væggen. Aller helst ville jeg jo gerne have tvet indbygget i gipsvæggen. Men det er ikke et projekt jeg gider kaste mig ud i nu, så søger et ophæng der kan give den næst bedste oplevelse på det punkt. :) Så hvis i har nogle links til eller modelnumre i kan anbefale så modtages de med glæde. :)  Der er ikke krav til at ophænget skal kunne dreje til siderne, da det bliver placeret lige foran sengen. 


Redigeret af Illisher - 31-Maj-2019 kl. 13:50
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2019 kl. 14:59
bare søg efter slim vægophæng. 

De koster ikke meget . Oh man kan finde nogle der kun får tv ca 15mm ud fra væg.

Måske du kan finde nogle som er mere slim. 

Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2019 kl. 15:35
Det fås nok ikke meget tyndere. Husk plads til stik, som evt kan fås men vinkel.
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1946
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2019 kl. 16:27
Det tyndeste tv jeg kunne finde sin var til at betale var et Panasonic. Det er 44 mm
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu