recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forudbestilling af Motorola One Vision i Elgigante
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forudbestilling af Motorola One Vision i Elgigante

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forudbestilling af Motorola One Vision i Elgigante
    Sendt: 08-Juni-2019 kl. 10:36
Hej Recordere

Min kæreste forudbestilte den nye Motorola One Vision i Elgiganten.....

Jeg kan huske at jeg på deres side læste, at hvis man forudbestilte telefonen senest inden d. 2 juni, ville man få et sæt Motorola Vervebuds500 earplugs oven i gratis. Hun forudbestilte den i den lokale elgiganten, og har aldrig heller ikke da hun hentede den fået nogen som helst information omkring dette (sælger anede intet om det). Jeg kan huske, at det var en eller anden side, man efterfølgende skulle gå ind og claime dem på. Nogen der har mere information om hvad det rent faktisk var man skulle ??
På forhånd tak og god weekend



Redigeret af SilverLine - 08-Juni-2019 kl. 10:37
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2019 kl. 11:46
De følger med ved callme.dk
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2019 kl. 11:51
Men ved Elgiganten, skulle man gøre et eller andet aktivt selv. Jeg må have fat i dem på mandag så. 
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2019 kl. 12:16
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2019 kl. 13:59
Fra en cached side på elgiganten.dk:

Køb Motorola og få Motorola true wireless earbuds VerveBuds 500 med i købet! Kun 100 stk. i alt.
Værdi 749 DKK.

Lige nu medfølger et Motorola VerveBuds 500 True Wireless headsæt ved køb af Motorola One Vision frem til 02.06.2019*.

Sådan gør du:
1. Bestil din nye Motorola One Vision hos Elgiganten.
2. Når du har fået din nye Motorola One Vision, sender du en mail til: motoroladk@lenovo.com
3. Her anfører du dine personlige oplysninger, produktets imei/serienummer, kvittering samt leveringsadresse. (Produktets imei/serienummer finder du ved at gå ind under: Indstillinger -> Om telefonen).
4. Motorola VerveBuds 500 vil blive sendt til den leveringsadresse, du har angivet.

* Gælder ved køb af Motorola One Vision i Danmark. Værdi 749 DKK. Tilbuddet gælder ved køb frem til og med 02.06.2019 (datoen på kvitteringen gælder) og kan ikke kombineres med andre tilbud. For at udnytte tilbuddet skal registrering ske senest d. 17.06.2019 på den angivne email adresse. Leveres kun i Danmark.

Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2019 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af Thomas.T Thomas.T skrev:

Fra en cached side på elgiganten.dk:

Køb Motorola og få Motorola true wireless earbuds VerveBuds 500 med i købet! Kun 100 stk. i alt.
Værdi 749 DKK.

Lige nu medfølger et Motorola VerveBuds 500 True Wireless headsæt ved køb af Motorola One Vision frem til 02.06.2019*.

Sådan gør du:
1. Bestil din nye Motorola One Vision hos Elgiganten.
2. Når du har fået din nye Motorola One Vision, sender du en mail til: motoroladk@lenovo.com
3. Her anfører du dine personlige oplysninger, produktets imei/serienummer, kvittering samt leveringsadresse. (Produktets imei/serienummer finder du ved at gå ind under: Indstillinger -> Om telefonen).
4. Motorola VerveBuds 500 vil blive sendt til den leveringsadresse, du har angivet.

* Gælder ved køb af Motorola One Vision i Danmark. Værdi 749 DKK. Tilbuddet gælder ved køb frem til og med 02.06.2019 (datoen på kvitteringen gælder) og kan ikke kombineres med andre tilbud. For at udnytte tilbuddet skal registrering ske senest d. 17.06.2019 på den angivne email adresse. Leveres kun i Danmark.


Fedt... 1000 tak Thomas.... Dagens Helt ..
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu