recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android Auto
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android Auto

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fidoble Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fidoble Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Android Auto
    Sendt: 12-Juni-2019 kl. 15:14
Hej

Hvor mange af jer herinde benytter Android Auto?

Jeg oplever nemlig nogle få, men meget irriterende problemer.

Jeg kan ikke længere sige "Afspil Ed Sheeran" uden Android Auto svarer tilbage at den ikke ved hvordan den kan hjælpe mig. Jeg har Spotify og det har virket før på dansk. Siger jeg derimod "Play Ed Sheeran" så virker det fint?
Her svarer assistenten tilbage på dansk og nogle gange på engelsk at den vil afspille Ed Sheeran?

Hvis jeg får en besked bliver den fint læst op på dansk hvorefter jeg får mulighed for at sige "Svar" og så kan jeg svare på beskeden. Det virker heller ikke længere?

Hvis jeg har et par fejlskud på assistenten, så opfører den sig som om der ikke er noget internet, selvom der er fuld power på. Her hjælper det kun at hive USB-stikket ud og sætte det i igen?

Er det bare mig der er uheldig eller syntes andre brugere også at Android Auto er blevet dårligere med tiden?

Det er for i øvrigt en lille i10 Touch jeg har.

Ideer til en løsning er også velkommen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu