recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Film på itunes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Film på itunes

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Det ser ud til at match indhold også virker nu. Så det lader nok til at den anden var defekt i HDMI Porten

Kanon, at du fandt en løsning! 
Nu må du igang med at se nogen film!!
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Det ser ud til at match indhold også virker nu. Så det lader nok til at den anden var defekt i HDMI Porten
Fedt. at der skal så lidt til. Alt elektronik kan jo fødes med fejl. Jeg håber for dig, at det hele virker nu.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Det ser ud til at match indhold også virker nu. Så det lader nok til at den anden var defekt i HDMI Porten

Fedt. at der skal så lidt til. Alt elektronik kan jo fødes med fejl. Jeg håber for dig, at det hele virker nu.
jeg tør bare ikke at slå hdr til. Den så stor forskel synes jeg ikke der er. Kun i nogle titler

Redigeret af T-Duck - 06-Juli-2019 kl. 21:40
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2019 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Det ser ud til at match indhold også virker nu. Så det lader nok til at den anden var defekt i HDMI Porten

Fedt. at der skal så lidt til. Alt elektronik kan jo fødes med fejl. Jeg håber for dig, at det hele virker nu.
jeg tør bare ikke at slå hdr til. Den så stor forskel synes jeg ikke der er. Kun i nogle titler


Hvis din nye boks nu virker ville jeg ikke lade mig afskrække af det og misse HDR afspilning - Går det galt kan du altid trykke Menu + volume down samtidigt i mindst 5 sekunder - så begynder ATV'et at cyckle igennem nye opløsninger hvert 20 sekund - hvis nu du skulle være bange for ikke at kunne komme "tilbage"
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019
Sovevær.:KD-65AF8,HTP-075,ATV4K
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2019 kl. 06:17
Oprindeligt skrevet af TBC1 TBC1 skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Det ser ud til at match indhold også virker nu. Så det lader nok til at den anden var defekt i HDMI Porten

Fedt. at der skal så lidt til. Alt elektronik kan jo fødes med fejl. Jeg håber for dig, at det hele virker nu.
jeg tør bare ikke at slå hdr til. Den så stor forskel synes jeg ikke der er. Kun i nogle titler



Hvis din nye boks nu virker ville jeg ikke lade mig afskrække af det og misse HDR afspilning - Går det galt kan du altid trykke Menu + volume down samtidigt i mindst 5 sekunder - så begynder ATV'et at cyckle igennem nye opløsninger hvert 20 sekund - hvis nu du skulle være bange for ikke at kunne komme "tilbage"
fik tid i går til at teste match på HDR. Og det virker også 😀
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2019 kl. 07:49
Nogle gange er den mest åbenlyse mistanke den rigtige. Godt at du fik løst problemet med ombytning. Nu kan du læne dig tilbage og nyde film Smile

PS: iTunes har ofte film i 4K HDR som ugens lejefilm til 9 kr. I denne uge Deadpool 2.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2019 kl. 07:56
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Nogle gange er den mest åbenlyse mistanke den rigtige. Godt at du fik løst problemet med ombytning. Nu kan du læne dig tilbage og nyde film Smile

PS: iTunes har ofte film i 4K HDR som ugens lejefilm til 9 kr. I denne uge Deadpool 2.
Jeg er dog løbet sur i MCU da de spytter flere film ud, end jeg kan nå at se. Så etteren har jeg heller ikke fået set. Men må nok sige at our planet på netflix tager sig godt ud i HDR
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2019 kl. 09:47
Ja Our Planet er herlig. Planet Earth II ligger også på amerikansk iTunes i 4K HDR (kun i HD på dansk iTunes). Det kræver en amerikansk iTunes bruger og køb af gavekort til US iTunes. Til gengæld er priserne ofte lavere på den amerikanske del. Man kan let skifte imellem brugerne fra konto-menuen på Apple TV.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu