recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDHomerun HDHR-3 virker ikke efter strømafbrydelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDHomerun HDHR-3 virker ikke efter strømafbrydelse

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDHomerun HDHR-3 virker ikke efter strømafbrydelse
    Sendt: 20-Juni-2019 kl. 15:42
Havde slukket for strømmen og efter at strømmen igen kom kunne jeg ikke få min HDHomerun til at virke igen.

Jeg kan ikke få kontakt til den på nettet og HDHomerun setup programmet finder ikke enheden eller tunere.

Når jeg fjerner strømmen fra den så ser det ud til den gennemgår en opstarts sekvens, men det ender ud i at LED'en helt til venstre står og blinker grønt.

Nogen der har et bud på om den er kaput eller hvad der skal til for at få den igang igen?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2019 kl. 20:59
grøn blinken= den har ingen IP adresse - så du skal nok snarere kigge lidt på dit netværk. https://www.silicondust.com/support/troubleshooting/#leftmost-led-on-hdhomerun-is-blinking-green
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2019 kl. 07:42
Ja så langt kom jeg også og efter megen bøvlen frem og tilbage lykkedes det mig at få kontakt til enheden.

Det leder mig så til en anden problemstilling/manglende forståelse af hvordan tildeling af IP adresser foregår i et Ubiquity setup med deres Security gateway. Men det er en anden sag.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu