recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic GZ950
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic GZ950

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2019 kl. 22:39
Elgiganten har da sjældent tv signal til demo ?


Og lokalerne er kke egnet til at vurdere de tv fra hinanden. 

På den rå billede kvalitet ligger de vist uhyggeligt tæt.   Måske også helt ens paneler.

Her og nu havde jeg valgt LG pga hdmi 2,1 




Redigeret af hansie - 26-Juni-2019 kl. 22:40
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2019 kl. 22:46
Oprindeligt skrevet af 2ben 2ben skrev:

 Fik en demo i elgiganten af LG og jeg var ikke imponeret over billedet til alm. tv


Hvornår har Elgiganten fået mulighed for at vise almindeligt TV? De butikker jeg har besøgt har ikke haft noget antennesignal.

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Status: Offline
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jb17j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2019 kl. 23:08
problemet er vil ikke så stort elgiganten her jo 30 dages prøve periode, så man kan sende tilbage og kan også få pengene tilbage, det har jeg da set ske.

Egentlig så tror jeg ikke der er den store forskel på de 2 skærme, jeg ville bare ikke gå længer op og hdmi 2,1 har ikke nogen betydning for mig. jeg har i mange år haft Panasonic. og Panasonic center Vodskov ringede at det stod og ventede på mig til en god pris Smile
Mvh Jan B
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2019 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af 2ben 2ben skrev:

Jeg syntes det er svært at vælge TV. Skal man vælge panasonic eller LG. Trist at panasonic'en ikke har HDMI 2.1

Mit valg står mellem GZ950 og LG C9.

Hvad ville i vælge ?

Mvh. Torben
Du kan læse mere om HDMI 2.1 her:


Og herefter kan du jo afgøre om det har betydning for dig.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2019 kl. 20:23
Vær OBS på, at QMS reelt ikke er understøttet og ikke med garanti tilføjes senere. HDMI 2.1 har størst betydning på den korte bane, hvis du planlægger at købe en ny konsol når de formentlig rammer gaden næste år. Her vil 8K og især høje refresh rates i 4K blive relevante.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu