recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha på tilbud?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yamaha på tilbud?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2019 kl. 22:49
Hvad siger du til det Andreas? Er det noget, der sparker r..?  :)
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
AndreasP Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juli-2013
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndreasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2019 kl. 08:14
Ja, nu bliver det spændende, at få den sat op. Det er en stor receiver Confused
Til top
AndreasP Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juli-2013
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndreasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2019 kl. 12:32
Jeg modtager den først på fredag.

Af en eller anden grund kunne jeg kun vælge kantsten-levering, som leveringsmulighed. Det er normalt kun noget man ser med vaskemaskiner osv. Måske det er fordi, at den er så tung? Smile

Jeg skal nok lave en lille minimal-anmeldelse herinde, hvis der er interesse.
Til top
ASKF Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2015
Sted: Ålborg, DK
Status: Offline
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ASKF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2019 kl. 15:08
Jeg kunne godt vælge afhentning i varehus (det de kalder "Klik & hent").

Jeg har kun modtaget mail med en ordrekvittering, hvor der står at jeg kan hente den indenfor 3-7 dage, og skal afvente en sms.

Det er ikke længe siden jeg fravalgte Elgiganten netop på grund af den langsommelige levering.
Til top
AndreasP Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juli-2013
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndreasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 08:59
Lige en servicemeddelelse: Elgiganten kører samme tilbud henover weekenden.

Den er igen sat 6200 ned Shocked


Som I kan se tidligere i tråden købte jeg den for et par måneder side og jeg har vanvittig glad for den. Meget mere end jeg havde håbet på egentlig. Hvis I har nogen spørgsmål til den - så spørg endelig Smile

Jeg ville egentlig være gået efter en Aventage A880 i sin tid - men så smider Elgiganten A2080'eren til samme pris. Så virkede det lidt fjollet at købe A880'eren.
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2019 kl. 06:46
Det var godt nok et godt tilbud. Tillykke Yamaha laver noget af det ypperste indenfor surround receiver. 
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2019 kl. 10:03
Oprindeligt skrevet af JackD84 JackD84 skrev:

Det var godt nok et godt tilbud. Tillykke Yamaha laver noget af det ypperste indenfor surround receiver. 
Ser ud som om de er udsolgt nu! Og prisen er tilbage til normalCry

Yamaha receiver er bare go kvali.

Husk at registrere den så du får 3års garanti på den.Smile
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu