recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prisen på Word, Excel osv. til iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Prisen på Word, Excel osv. til iPad

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2019 kl. 15:39
Oprindeligt skrevet af orm08 orm08 skrev:

jeg har office 365 home, så har familien adgang til office på pc/mac samt iPhone og iPads

Derudover er der 1 terrabyte på OneDrive (pr. Bruger) som jeg bruger til backup

799,- årligt synes jeg er ok

Bruger iøvrigt appen PhotoSync til at tage back-up af iPhone billeder til OneDrive


Hvorfor bruger du ikke OneDrives app til at synkronisere billeder til OneDrive?
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2019 kl. 07:46
jeg har brugt PhoyoSync i mange år, først til NAS, senere til OneDrive, og det har fungeret perfekt.

Men tak, jeg checker OneDrives indbyggede funktion
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2019 kl. 11:07
Hvis man er "rigtig" Apple-mand/kvinde, så bruger man da iCloud over OneDrive, eller?

Hvad kan OneDrive, som iCloud ikke kan? Spørger hende den dumme :)
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2019 kl. 11:30
Onedrive kan nok ikke noget iCloud ikke også kan.
Jeg finder bare OneDrive noget simplere at bruge. (eller Googles løsning for den sags skyld)
Det værste software jeg nogensinde er stødt på er iTunes. Det kan jeg stadig ikke for godt finde ud af, på trods af der er både iPads, iPhones, Apple TV etc. i huset. og har været det i mange år. Og iCloud var i hvert fald lidt derhendad i sin tid, for mit vedkommende.
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2019 kl. 11:38
Oprindeligt skrevet af Chrizzy Chrizzy skrev:

Hvis man er "rigtig" Apple-mand/kvinde, så bruger man da iCloud over OneDrive, eller?

Hvad kan OneDrive, som iCloud ikke kan? Spørger hende den dumme :)

Når du har Office 365, får du 1 TB plads på Onedrive. Det er langt mere plads, end du har på iCloud. Derfor vi du hurtigt skulle betale for ekstra plads, på iCloud.


Redigeret af Flippo - 26-Juni-2019 kl. 11:38
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2019 kl. 17:24
præcis som flippo siger. Mængden af plads man får via onedrive er mange gange større end med icloud. Desværre er de skype credits man får ikke en pind værd da man ikke kan ringe til mobilnumre i DK (og hvem i h har dog fastnet i dag :) ) - men ellers følger der jo en del med som man ligeså godt kan bruge når man nu har dem.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu