recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android TV - sort skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android TV - sort skærm

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2019 kl. 17:44
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

https://forums.tomsguide.com/threads/philips-tv-50pus6272-05-black-screen.193899/
Måske ala det her? 

Giver overhovedet ingen mening. Dels er problemet et andet, dels hjælper det ikke en fis, at trykke på knapper, når strømstikket er trukket ud.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2019 kl. 18:17
altså mit philps skal jeg trykke på knappen ved siden af HOME knappen. - den ligner en sommerfugl for at jeg kan få "apps" frem. Home giver mig bare en skærm med valg af forbindelser.

men det er så heller ikke lige helt android. det kom vist året før de lavede dem.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2019 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

https://forums.tomsguide.com/threads/philips-tv-50pus6272-05-black-screen.193899/
Måske ala det her? 

Giver overhovedet ingen mening. Dels er problemet et andet, dels hjælper det ikke en fis, at trykke på knapper, når strømstikket er trukket ud.

Forstår ikke du insisterer på at være fuld af lo..  Nationen har åben, smut du hellere derover
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2019 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Køb noget andet end Philips næste gang. Tongue
Og det var det mest fornuftige du kunne bidrage med?
Til trådstarter, har du prøvet genstart af styresystem, og sikre, at nyeste software er installeret.

Hvordan genstarter man styresystemet, når man har sort skærm? Tongue
Se tidligere svar af trådstarter.
Hvis du ikke kan bidrage med noget fornuftigt, hvad er årsagen så til, at der skal postes tåbelige indlæg?
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2019 kl. 20:46
Flippo det er sku imponerende at du kan sidde som en eller anden dommer for hvad der er rigtigt herinde.. Imponerende  må jeg sige. Til stor hjælp iøvrigt at du lige fik sagt din mening om tv mærket .
Jeg vil til en hver til hellere have at brugere herinde skyder fra hoften med bud/tips på problemet  (om det er rigtigt eller forkert) frem for et bedrevidende arrogant svar

Mvh Michael 


Redigeret af Basto - 28-Juni-2019 kl. 21:02
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2019 kl. 22:57
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

https://forums.tomsguide.com/threads/philips-tv-50pus6272-05-black-screen.193899/
Måske ala det her? 

Giver overhovedet ingen mening. Dels er problemet et andet, dels hjælper det ikke en fis, at trykke på knapper, når strømstikket er trukket ud.

Forstår ikke du insisterer på at være fuld af lo..  Nationen har åben, smut du hellere derover

Hvor er din argumentation dog smuk, eller noget! Hvad har du selv bidraget med? Intet.
Prøv at hjælpe spørger, i stedet for at trække niveauet ned på det stadie, som du selv argumenterer imod. Confused
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2019 kl. 23:00
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Køb noget andet end Philips næste gang. Tongue
Og det var det mest fornuftige du kunne bidrage med?
Til trådstarter, har du prøvet genstart af styresystem, og sikre, at nyeste software er installeret.

Hvordan genstarter man styresystemet, når man har sort skærm? Tongue
Se tidligere svar af trådstarter.
Hvis du ikke kan bidrage med noget fornuftigt, hvad er årsagen så til, at der skal postes tåbelige indlæg?

Der er godt nok nogen herinde, som skal have tændt for deres aircondition, for I kan sgu da ikke tåle varmen!
Hvor er det tåbelige i, at fortælle spørger, at han ikke skal følge et ubrugeligt råd, i et link? Det er spild af tid.
Det eneste tåbelige hér, er vist kun de som sidder og tuder over andre, uden at komme med noget konstruktivt. Dead
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2019 kl. 23:02
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Det eneste tåbelige hér, er vist kun de som sidder og tuder over andre, uden at komme med noget konstruktivt. Dead

Var det dig selv du beskrev der?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2019 kl. 23:06
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Flippo det er sku imponerende at du kan sidde som en eller anden dommer for hvad der er rigtigt herinde.. Imponerende  må jeg sige. Til stor hjælp iøvrigt at du lige fik sagt din mening om tv mærket .
Jeg vil til en hver til hellere have at brugere herinde skyder fra hoften med bud/tips på problemet  (om det er rigtigt eller forkert) frem for et bedrevidende arrogant svar

Mvh Michael 

Som dommer over hvad der er rigtigt? Handler ikke om at være dommer, men om simpel viden! Og hvis ikke et apparat har et indbygget batteri, så kan det ik' en ski', hvis man tager strømstikket fra, som det foreslås i dit link! Derfor vil det være formålsløst, at følge det råd.
Hvornår har du nogen oplevet et elektrisk apparat, hvor der holdes knapper inde, længe, uden der overhovedet er strøm på?
På nogle apparater skal man holde knapper inde, mens man tænder, men aldrig mens det er uden strøm.

Dertil kommer, at problemet med tv'et i dit link, er et helt andet.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2019 kl. 00:43
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Flippo det er sku imponerende at du kan sidde som en eller anden dommer for hvad der er rigtigt herinde.. Imponerende  må jeg sige. Til stor hjælp iøvrigt at du lige fik sagt din mening om tv mærket .
Jeg vil til en hver til hellere have at brugere herinde skyder fra hoften med bud/tips på problemet  (om det er rigtigt eller forkert) frem for et bedrevidende arrogant svar

Mvh Michael 

Som dommer over hvad der er rigtigt? Handler ikke om at være dommer, men om simpel viden! Og hvis ikke et apparat har et indbygget batteri, så kan det ik' en ski', hvis man tager strømstikket fra, som det foreslås i dit link! Derfor vil det være formålsløst, at følge det råd.
Hvornår har du nogen oplevet et elektrisk apparat, hvor der holdes knapper inde, længe, uden der overhovedet er strøm på?
På nogle apparater skal man holde knapper inde, mens man tænder, men aldrig mens det er uden strøm.

Dertil kommer, at problemet med tv'et i dit link, er et helt andet.
Og når strømmen tages helt fra et Android tv, og sættes til igen, så rebooter styresystemet. Og hvis denne reboot ikke hjælper, så kan gendannelse til fabriksindstillinger måske.
Dette er råd, modsat dit ævl i snart alle tråde.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2019 kl. 01:45
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Og når strømmen tages helt fra et Android tv, og sættes til igen, så rebooter styresystemet. Og hvis denne reboot ikke hjælper, så kan gendannelse til fabriksindstillinger måske.
Dette er råd, modsat dit ævl i snart alle tråde.

Hvad med om du 1. Læste hvad der skrives i den tråd der linkes til?
Og 2. Prøver at forstå det du læser, i stedet for at tolke efter for godt befindende?

Hvor ser du jeg ævler, i alle tråde? Kom nu lige med nogle eksempler, i stedet for latterlige postulater?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu