recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken router er det? Løst.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken router er det? Løst.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken router er det? Løst.
    Sendt: 04-Juli-2019 kl. 23:06
Hej Recordere.
 
Under renovering af hus for noget familie er jeg stødt på dette modem og router.
 
Er der nogen der kan fortælle om det er en telefonlinje, en fiber eller noget helt tredje.
 
På forhånd tak.
 


Redigeret af Mufti - 07-Juli-2019 kl. 06:37
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2019 kl. 06:11
De tynde gule “ledninger” er fiber.

Den er gammel og er så vidt jeg ved brugt af waoo/NRGi.



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2019 kl. 07:17
Mange tak.

Jeg tænke også fiber. Ud over diverse netværks kabler, er der også en antenne tilslutning. 

Routeren hænger meget skidt og jeg var bange for, at det måske var Yousee. Håber det er muligt at proppe hullet bagved pænt.

Den nye router fra yousee kommer senere i dag. Den skal sættes på kabel TV dåsen.

Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 12:50
Hvorfor i alverden har du fravalgt fiber til Internet/TV??
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
kc1234 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kc1234 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 14:40
Kontakt leverandøren og hør hvad de siger til afmontering af den.
Til top
Snavsi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snavsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 21:39
hvis det er et område hvor der er stofa fiber / Sydenergi så må den ikke bare fjernes da det er deres ejendom og i kommer til at betale for den.

Hjemme Bio
NAD T778
Blueray Dune HD Max
Front    B&W CM7
Center   B&W CM Centre 2
Sub B&W ASV 10CM
Bag/surr. Jamo Apollo 5
Projektor Sony VPL-HW40
Lissau 90" True Colour
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2019 kl. 22:22
Den er fjernet.

Vi ved faktisk ikke hvornår den er fra. 

De sidste ca. 8 år har der været Yousee på adressen. Så det er nok for sent at kræve penge for den.

Og routeren. Den ligger på genbrug. ⚰️

Mange tak for input. Det er sgu dejligt at man hurtigt kan få hjælp på recordere.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu