recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - APT Codec - kan ikke finde IP, hvad gør jeg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

APT Codec - kan ikke finde IP, hvad gør jeg?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pedellen2018 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Maj-2018
Sted: Rørvig
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pedellen2018 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: APT Codec - kan ikke finde IP, hvad gør jeg?
    Sendt: 05-Juli-2019 kl. 00:21
Skal hjælpe en kammersjuk med at få liv i hans APT Horizon IP Codec- men vi kan ikke finde ud af hvilke IP adresse det er blevet tildelt - nogen der har en løsning på hvordan man finder ud af det?
Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2019 kl. 01:54
Der er en IP reset knap på fronten, mellem CONNECTED og POWER. Hold den inde i 5 sec, så resetter den eth0 til 192.168.100.110 og eth1 til 192.168.101.111. 
Men prøv lige ovenstående IP'er inden reset ;-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu