recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Transponder liste Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Transponder liste Yousee

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Krygerone Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krygerone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2019 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Har du afprøvet kortet i et fjernsyn?
 
Ja begge mine ekstra kort og CA modulerne fra Boxer virker fint i TV, så deter ikke det der er problemet.
Til top
Krygerone Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krygerone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2019 kl. 11:22
Problemet er rent faktisk blvet løst, jeg kunne jo huske at tunerne havde fungeret da jeg så tv med Stofa abonnement så jeg gik tilbage til en gammel driver som jeg mener kom i forbindelse med TV pack 2008, jeg installerede også den nye version af MCE 8.8.4, så nu kan jeg også se og optage mine bland selv kanaler.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu