recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&o MCL 2P / ChromeCast audio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&o MCL 2P / ChromeCast audio

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BrightEyes Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2019
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrightEyes Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&o MCL 2P / ChromeCast audio
    Sendt: 08-Juli-2019 kl. 19:39
I de gamle gemmer fandt jeg en gammel B&o MCL 2P som jeg nu gerne vil have tilsluttet til en Google ChromeCast Audio i udestuen.

Spørgsmålet er så hvordan at det lige lader sig gøre? 

Kan sagtens lodde mig til alt  - men køber det nu gerne færdigstøbt - lavet, måske jeg ikke er den eneste der har spurt om dette, beklager Wink

på forhånd TAK  Smile
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beovox141 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2019 kl. 17:43
Til top
BrightEyes Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2019
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrightEyes Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2019 kl. 18:42
Takker - havde lige kigget lidt på den henviste tråd, men den er / var på +450 sider så... - det forekom lidt uoverskueligt...
Prøver med tigger - det må vel være nemt nok  ;-)   - i første omgang.
Min erfaring hidtil med andre forstærkere / Chromecast Audio / Spotify Premium har været at det leverer en fornuftig lydkvalitet og har ikke hidtil haft problemer med nervøs volumekontrol på JBL højtalere / Luxman forstærkere.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2019 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af BrightEyes BrightEyes skrev:

Takker - havde lige kigget lidt på den henviste tråd, men den er / var på +450 sider så... - det forekom lidt uoverskueligt...
Prøver med tigger - det må vel være nemt nok  ;-)   - i første omgang.
Min erfaring hidtil med andre forstærkere / Chromecast Audio / Spotify Premium har været at det leverer en fornuftig lydkvalitet og har ikke hidtil haft problemer med nervøs volumekontrol på JBL højtalere / Luxman forstærkere.

Efter at have klikket på linket, så skal du bare trille ganske lidt ned... Så er du der!!Smile
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beovox141 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2019 kl. 19:11
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af BrightEyes BrightEyes skrev:

Takker - havde lige kigget lidt på den henviste tråd, men den er / var på +450 sider så... - det forekom lidt uoverskueligt...
Prøver med tigger - det må vel være nemt nok  ;-)   - i første omgang.
Min erfaring hidtil med andre forstærkere / Chromecast Audio / Spotify Premium har været at det leverer en fornuftig lydkvalitet og har ikke hidtil haft problemer med nervøs volumekontrol på JBL højtalere / Luxman forstærkere.

Efter at have klikket på linket, så skal du bare trille ganske lidt ned... Så er du der!!Smile

Jeg tror BrightEyes mente at han havde forsøgt at finde svaret allerede Wink
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beovox141 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2019 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af BrightEyes BrightEyes skrev:

Takker - havde lige kigget lidt på den henviste tråd, men den er / var på +450 sider så... - det forekom lidt uoverskueligt...
Prøver med tigger - det må vel være nemt nok  ;-)   - i første omgang.
Min erfaring hidtil med andre forstærkere / Chromecast Audio / Spotify Premium har været at det leverer en fornuftig lydkvalitet og har ikke hidtil haft problemer med nervøs volumekontrol på JBL højtalere / Luxman forstærkere.

Sig til hvis du har brug for mere hjælp, det er faktisk en ganske udemærket forstærker. Hybrid modulet er brugt i stort set alt B&O lavede op til ICE POWER tog over.
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millemis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2019 kl. 09:15
@BrightEyes
Nå, hvad blev så resultatet?

MM
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beovox141 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2019 kl. 10:22
Jeps,- vi er et par stykker der venter spændt! Tongue
Til top
BrightEyes Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2019
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrightEyes Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 14:33
Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

@BrightEyes
Nå, hvad blev så resultatet?

MM

Det blev så vellykket at jeg har købt 5 ekstra Chromecast Audio således at det bliver løsningen i alle mine rum, sammen med en god blanding af 4 x klasse A forstærkere fra 80'erne.

Issue med nervøs volumenkontrol kan jeg ikke genkende.. Smile

Takker mange gange for den velvillige hjælp, Clap

(det trak ud pga. sygdom i nærmeste familie.)
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beovox141 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 18:35
Oprindeligt skrevet af BrightEyes BrightEyes skrev:

Det blev så vellykket at jeg har købt 5 ekstra Chromecast Audio således at det bliver løsningen i alle mine rum, sammen med en god blanding af 4 x klasse A forstærkere fra 80'erne.

Issue med nervøs volumenkontrol kan jeg ikke genkende.. Smile

Takker mange gange for den velvillige hjælp, Clap

(det trak ud pga. sygdom i nærmeste familie.)

Tusind tak for tilbagemeldingen, ja de der powerblokke er ikke helt tossede. Wink
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu