recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SMT-H3126  CANNOT_TUNE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SMT-H3126 CANNOT_TUNE

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SMT-H3126 CANNOT_TUNE
    Sendt: 11-Juli-2019 kl. 08:24
Min boks har længe haft meget flimmer på nogle kanaler bl a  TV 2 News og Charlie, nogle er der slet ikke noget bl a Canal 6 siger CANNOT _TUNE  hvad kan gøres ,har selvf prøvet at genstarte boks, genstarte router mm, boksen er gammel ,men problemerne er kommet de sidste måneder.

Prøver self Yousee ,men har  meget dårlige erfaringer med deres hjælp.
MVH Frank Pedersen

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2019 kl. 08:53
Jae, må så undskylde til Yousee, fik en i røret der guidede mig igennem , og fejlen er løst , de har oven i købet et navn for det, men det var egentligt det samme jeg selv havde gjort , blot havde jeg ikke gjort det i korrekt rækkefølge , med at  slukke boks, router og TV.
MVH Frank Pedersen

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2019 kl. 10:11

 Den boks har ikke længere brug for at være på nettet, da de funktioner er lukket, den kan kun bruges som en simpel optager/afspiller.
Den er jo udgået for længe siden og support ophørt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2019 kl. 12:00
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Den er jo udgået for længe siden og support ophørt.

Han fik da en fin support fra YouSee, så det er ikke rigtigt...
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2019 kl. 12:09

 Der har været stille spørgsmål om den på You See FB side, der er ingen hjælp at hente support ER ophørt, så det er et tilfælde at det er sket.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2019 kl. 11:04
Kan se jeg har lavet en fejl, det var ikke SMT-H3126 boksen ,men den nye der kan optage 3 programmer samtidig mm, men problemet er tilbage igen intet hjælper, så nu kommer der en Yousee Tekniker i morgen, må se om han finder fejlen,ellers skifter jeg selskab,har bland selv ved Yousee ,men kan kun se det halve af de kanaler jeg betaler for, det er en ommer.

Når jeg skriver gammel boks, er det selvfølgelig fordi den er mere end et år.


Redigeret af folp - 24-September-2019 kl. 11:06
MVH Frank Pedersen

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2019 kl. 11:21
Ja, den er omkring 3 år, så vil du måske også kalde den nye for gammel, da den også er mere end et år gammel, 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2019 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

Kan se jeg har lavet en fejl, det var ikke SMT-H3126 boksen ,men den nye der kan optage 3 programmer samtidig mm, men problemet er tilbage igen intet hjælper, så nu kommer der en Yousee Tekniker i morgen, må se om han finder fejlen,ellers skifter jeg selskab,har bland selv ved Yousee ,men kan kun se det halve af de kanaler jeg betaler for, det er en ommer.

Det kommer med garanti til at koste! Problemet ligger garanteret i den antenneinstallation, som ikke er skærmet godt nok.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2019 kl. 16:25
 Hvis det er bland selv det er galt med, så er det sandsynligt installeationen den er gal med, da Qam 256 kræver mere end Qam 64 gør, da 256 er mere følsom overfor forstyrrelser
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu