recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med More TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med More TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med More TV
    Sendt: 12-Juli-2019 kl. 08:51
Hej.

Er der nogen der har erfaringer med More TV de vil dele?


Hilsen Carsten.

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2019 kl. 17:31
du kan jo starte med at google lidt - det ved jeg jo du er vant til. - trustpilot har 50% af alle anmeldelser til 1 stjerne og selvom jeg normalt ikke ville stole på trustpilots værdi overhovedet, så må jeg dog erkende at med 50% anmeldelser på 1 stjerne - så er der i høj grad en trend. Ikke mindst når firmaet ikke har betalt for at få dem fjernet.

Til gengæld er de jo nye - de har jo ikke engang eksisteret et år. Så med de anmeldelser, så får de nok også svært ved at se en 1års fødselsdag
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2019 kl. 17:58
jeg vil også gerne høre om erfaringer - tænker forum herinde er mere troværdigt end trustpilot

Mit belæg for at skifte skulle være bedre kvalitet end tv2play - INTET andet...
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2019 kl. 19:55
Jeg kan anbefale TeliaTV.
Har benyttet det siden nytår på vores ATV.
Blev træt af at blive flået af YouSee, så nu betaler vi blot 99kr om måneden for en grundpakke, og RTL er tilmed i pakken, så jeg har stadigvæk mulighed for at se F1Tongue
Mvh Jesper
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2019 kl. 20:50
Jeg har prøvet more-tv gennem 3 måneder med deres box. Der var egentlig ikke noget, der fungerede, som det skulle. Problemer med log-in, meget vanskelige kanalskift, frysninger af billedet, hvis det overhovedet kunne lade sig gøre at få billederne frem. Jeg nåede frem til, at det var noget, jeg ikke ville bruge mere tid på. Men det havde da været fint, hvis det virkelig fungerede.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu