recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Yamaha RX V671
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Yamaha RX V671

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NesraL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NesraL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Yamaha RX V671
    Sendt: 18-Juli-2019 kl. 11:01
Hejsa folkens

Jeg har en ældre surround receiver til at stå som jeg nok ikke kommer til at bruge igen, da jeg har købt en nyere model. Men det kan jo være der er andre der vil kunne få glæde af den. 
Har i nogen idé om hvad kan man få for sådan en fætter, hvis overhovedet noget? 

Jeg har også overvejet at aflevere den hos Bluecity, og se om de vil give noget for den. Er der nogen der har erfaringer med det? 

Den er købt i sommeren 2012, hvis jeg ikke husker helt forkert. Virker fint, og har kun kosmetiske ridser. Det har jeg prøvet at vise på billede 3. 






Til top
home_user Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Januar-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér home_user Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2019 kl. 21:00
hej

En hutig slag på tasken vil være 500 til 800 kr. Smile
Kommer så meget an på... muligheden for at finde en køber.
Der er mange brugte AVR receivere på DBA, nogle til endda meget høje priser selvom de er ret gamle. 


Redigeret af home_user - 18-Juli-2019 kl. 21:00
Til top
NesraL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NesraL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2019 kl. 13:50
Tak for svar.
Det lyder super. Jeg var i tvivl om den overhovedet ville være noget værd, når man tænker over hvor hurtigt det hele går med elektronik, nye lydformater osv. 500 kroner ville være mere end forventet :) 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2019 kl. 14:37
Hvor i landet holder den til?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
NesraL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NesraL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2019 kl. 15:11
Den befinder sig i Sabro ved Aarhus. 
Mvh 
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2019 kl. 19:33
Hvad siger du til 300 afhentet i en hurtig handel ;) 
Til top
H.Thoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2011
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Thoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2019 kl. 00:55
hej, er din yamaha reciver solgt?

Jeg er fra Viborg så kan nemt hente den hos dig. Står faktisk og mangler en billig reciver med hdmi arc 😊


Redigeret af H.Thoft - 28-Juli-2019 kl. 00:56
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu