recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OnePlus7Pro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OnePlus7Pro

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: OnePlus7Pro
    Sendt: 24-Juli-2019 kl. 09:28
Er der nogle brugeroplevelser med denne futuristiske tlf? 48 MP kamera, 3 x optisk zoom, flip up selfie kamera for lige at nævne et par features, der er mange flere. Til 5-6k får man virkelig meget.
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2019 kl. 12:12
OnePlus har et brugerforum. Der er der masser af oplevelser/erfaringer.

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2019 kl. 19:20
fantastisk telefon - 100% anbefaling herfra, køb endelig du bliver ikke skuffet.
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2019 kl. 11:25
Jeg har den selv. Den er fin nok, men STOR og lang

Ville ikke have købt den til fuld pris. Ikke sagt at prisen ikke er rimelig. Men den giver ikke samme "bang for buck-følelse" som de tidligere versioner.

Jo - skærmen er flot, men buede kanter falder ikke i alles smag.

Jeg går ikke selv så meget op i de ting som Oneplus har sparet væk,for at holde prisen på et nogenlunde niveau. Som er:

Trådløs opladning
IP verificering (stænktæt/vandtæt)
intet jack stik (aux 3.5mm)

Mht kamera , så er jeg ikke imponeret. Den tager okay billeder. Men ingen wauv-faktor som på f.eks Huawei og Pixel telefonerne.

Men igen, alt dette er en smagssag og en individuel vurdering.

Man får hvad man betaler for, men ikke mere..

Jeg håber at du kan bruge mit indlæg til et eller andet ;-)





Redigeret af buenso80 - 25-Juli-2019 kl. 15:22
Til top
buenso80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2010
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buenso80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2019 kl. 11:31
Du kan evt. læse denne anmeldelse, som jeg syntes rammer meget godt.


Personligt syntes jeg at Oneplus 7 (ikke pro) giver mig en oplevelse af, at jeg har fået mere for pengene.
Hvilket Pro versionen ikke gør.

Jeg syntes ikke at Pro tager flottere billeder end den alm 7´er, som iøvrigt også ligger bedre i min hånd, og sågar er mulig at betjene med een hånd, hvilket Pro´en ikke er. Medmindre du har en virkelig stor hånd eller abnormt lange fingre ;-)

Front-kameraet på pro´en syntes jeg dog tager flottere billeder end den alm. 7´er. Men det skulle også være mærkeligt andet.

Det som jeg faktisk mest syntes holder Oneplus godt kørende, er deres fantastiske OxygenOS og de små ekstra features det giver adgang til.

Generelt set, kan jeg virkelig godt lide opbygningen og betjeningen af dette, og det er nok mest det, der får mig, til at føle at jeg har købt noget ekstra lækkert.


Redigeret af buenso80 - 25-Juli-2019 kl. 15:13
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu