recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv møbel med dybde nok
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv møbel med dybde nok

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2019 kl. 11:51
der er masser af muligheder med Mistral serien, og de har også front i stof

Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 488
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2019 kl. 13:50
jeg har brugt bestå fra IKEA i nogle år efterhånden tip min SR7008. Jeg har taget bagveklædningen af for bedre ventilation og har en låge med højtalerstof på.

Det var en glaslåge hvor jeg smadrede glasset og betrak det med højtalerstof. Det giver i alt fint plads i dybden, ikke oceaner, men tilstrækkeligt. Det gør samtidig at både IR virker og der er passende luft
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080
Center: XTZ Spririt 6
Front: XTZ Spririt 6
Bag og side: XTZ Spirit 2
Sub: B&W AW610
Receiver: Marantz SR7008
Til top
u2u2u2u2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-November-2006
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2u2u2u2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2019 kl. 14:53
Til top
poolplayer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poolplayer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2019 kl. 15:51
Dette møbel fra Bolia har en fin dybde, om det er nok ved jeg ikke? 
Måden det er konstrueret på, gør det nemt at trække kabler mellem enheder, have stikdåser mv. opbevaret og der er god plads til andre ting også. 


Bolia har et par gange om året tilbud, hvor de giver 20-30% på deres møbelserier.
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2019 kl. 22:49
hmm jeg tror lige jeg skal prøve at måle lidt på min bestå serie igen så.. og muligvis fjerne bagbeklædning også nu når en anden har fået det til at fungere.

Men som sagt i første indlæg ønsker jeg noget der er til at betale, dermed ment at jeg nægter på nogen måde at smide så mange penge afsted efter en omgang træ med lidt maling eller finér på. Jeg kommer aldrig i mit liv til at give 12000 af de lange for et tv møbel. Men ellers mange tusind tak fordi i gider bruge jeres sommer på at hjælpe mig.! Det er kanon!

Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2019 kl. 08:38
uden tvivl hifimoebler.dk
Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 488
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2019 kl. 09:26
Det er sindvik låge fra IKEA, hvor jeg har knust glasset og erstattet det med højtalerstof. Det giver lige en ekstra cm til ligningen (volumenknappen stikker lidt ud over hvad der er plads til med alm låge). 

Hele arrangementet står lidt ud fra væggen pga. fodpanelet, og bagbeklædningen er helt fjernet i det området hvor Marantzen står, men bibeholdt ved resten. Farven på højtalerstoffet kan man jo næsten få i alle slags farver, dog ikke helt så det matcher den grå i IKEAs lågeserie, men det gør ikke lige her den store forskel. Hvis jeg skulle have det i stuen, ville jeg nok beklæde alle låger med samme farve

Håber det kan give dig inspiration



Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080
Center: XTZ Spririt 6
Front: XTZ Spririt 6
Bag og side: XTZ Spirit 2
Sub: B&W AW610
Receiver: Marantz SR7008
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2019 kl. 16:59
bolia opus 2, det er lige hvad du søger. gennemtænkt ;)
Ejer det selv
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2019 kl. 08:43
Med lukket låge uden ventilation, så dør baby i denne varme. 
Har du kigget på Unnu? Fåes feks i HiFi Klubben
Til top
poolplayer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poolplayer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2019 kl. 10:30
Jeg er klar over du skrev “til at betale”, dog uden at nævne en pris og evt. farve.

Dette Bolia Opus 2 møbel jeg tidligere henviste til, findes også på DBA i sort til kr. 4000,00.

Er farven forkert, så vil jeg tillade mig at nævne, at Bolia de næste 6 dage giver 40% på møblet og i alle tilgængelige farver, så prisen vil være kr. 7799,00.

Som andre har nævnt, så er dette møbel fantastisk, både i mål og design og jeg har pt. ikke selv haft et produkt der ikke er plads til i møblet og der er plads til virkeligt meget.

God sommer
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2019 kl. 20:50
Hej JacobThor, 

Hvis du har mod på noget brugt og custom, så kan du tage et kig på det møbel jeg har til salg.
Det har stof låger, som du kan skyde igennem og masser af plads til dybe forstærkere og evt. subs.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu