recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amazon prime video på dansk og Chromecast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amazon prime video på dansk og Chromecast

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tinem Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-December-2014
Sted: Kgs. Lyngby
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tinem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Amazon prime video på dansk og Chromecast
    Sendt: 27-Juli-2019 kl. 11:04
Jeg bruger d.d. iPad2, Chromecast2 og ser/hører både tv https://www.sony.dk/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kdl-32ex500 og radio via apps på denne måde, og har prøvet mange streamingtjenester, hvor teknikken fra Netflix er den bedste og den dårligste er TV2Play.

Jeg vil virkelig gerne se denne serie https://www.amazon.com/Lost-Complete-Seasons-Matthew-Fox/dp/B00GA9NZFM med danske undertekster via Chromecast og ovenstående. Vil det være muligt nu?
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 992
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2019 kl. 12:43
Ja. Amazon Prime og Chromecast virker fint sammen nu - der er danske undertekster på det meste. Om der så også er det på Lost, kan Amazon nok svare på. 
Til top
tinem Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-December-2014
Sted: Kgs. Lyngby
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tinem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2019 kl. 12:58
Tak for svaret, men kan man også streame til TV, som jeg nævnte i første post?

Jeg har lige opdaget at de vist nok kun viser den på DVD?

Hvor kan jeg stille disse spørgsmål på dansk til Amazon prime?
Til top
torbenan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Maj-2014
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2019 kl. 20:59
Jeg kan ikke finde Lost på Prime Video, hvis det var det der var spørgsmålet

Til top
tinem Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-December-2014
Sted: Kgs. Lyngby
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tinem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2019 kl. 07:47
Tak for svaret. Ja, som jeg skriver i tidligere post så har jeg opdaget at den IKKE findes til stream men kun på DVD, så opgiver foreløbig at se denne serie, desværre.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu