recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektor til soveværelset
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Projektor til soveværelset

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
s_kirch Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Januar-2009
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér s_kirch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Projektor til soveværelset
    Sendt: 29-Juli-2019 kl. 23:39
Hej
Jeg søger input til projektor, der skal være i soveværelset.
Min tanke er at have en mindre projektor hængende i loftet, hvortil der kan streames (trådløst) fra mobil eller tablet. Et ønske er desuden, at lyd kan streames til trådløs højtaler?
Kan I oplyse om sådanne projektorer findes (har ikke selv haft held til at finde dem) - hvis ja, hvad skal jeg så søge efter?
På forhånd tak :-)
/Søren
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2019 kl. 00:22
Hej Søren. De fleste projektorer er ikke særlig glad for støv, har du haft det med i dine overvejelser. Der sidder blæser, der køler. Den vil suge støv. De billige modeller, er ofte ikke helt tætte, og der kommer støv ind i linsen.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2019 kl. 08:27
Samt små og billige har det med at larme en del
Til top
PeterDKM Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Juni-2009
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterDKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2019 kl. 22:16
Jeg ville nok “tape” en ATV til projektoren og så
streame til til den istedet. Så ville jeg sætte nogle aktive højtalere til en airport Express. Så kan du sætte ATV op til at streame alt lyd til airport express. Den dyre løsning kan også være 2 Apple homepods istedet for airport Express og et par højtalere. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu