recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afspiller til samarbejde med Synology 416play
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Afspiller til samarbejde med Synology 416play

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hrymfi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Juli-2019
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hrymfi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Afspiller til samarbejde med Synology 416play
    Sendt: 30-Juli-2019 kl. 12:50
Jeg skal have udskiftet min Neo TV 350 og leder derfor efter en streamingsmulighed der skal:

- Afspille DTS, da min NAS ikke kan transcode.
- Afspille 4k
- Afspille stort set alle filmfiler
- Vise forskellige undertekster korrekt og evt. have mulighed for at ændre størrelse mm.
- Skal ikke være apple
- Simpelt UI er at foretrække.
- så billigt som muligt

Jeg har set lidt på Nvidia Shield, men er lidt usikker på om det er overkill og om det måske er for besværlig/gammel.

Jeg håber i kan hjælpe, på forhånd tak :)
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 992
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2019 kl. 13:00
Nvidia Shield og Kodi (eller Plex) - så er du kørende. 

Det er nemt at gå til, nemt at betjene og opfylder dine tekniske krav. 

Måske ikke det nyeste på markedet, men er det ikke ligegyldigt, når blot det virker?

 


Redigeret af longjohn2 - 30-Juli-2019 kl. 13:01
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2019 kl. 09:49
Jeg ville gå efter en Shield og selvom det ikke er den billigste eller nyeste på markedet så er der faktisk ikke noget bedre. Så helt enig med Longjohn2.

Alternativt hvis det skal være billigere eller der er mange enheder så kan du formentlig bruge en Xiaomi Mi box som er linket her:


Jeg kan ikke gennemskue om den kan alt det du gerne vil.

Jeg har selv begge men anbefaler helt sikkert Shield'en som 1 prioritet trods prisen.
Til top
ASKF Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2015
Sted: Ålborg, DK
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér ASKF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2019 kl. 21:28
Du tager fejl mht. at Shield er for gammel, dens software er opdateret flere gange og den kører pt. med nyeste Android TV.

Hvis du vil være på den sikre side kan du vente med at købe til den nye Shield kommer https://www.recordere.dk/2019/07/ny-nvidia-shield-paa-vej/
Som du kan se i tråden under artiklen er der nogle features som folk hå¨ber på kommer, men da intet er meldt ud, aner vi det ikke, så ventetiden kan være spildt.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu