recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny antenneforstærker eller???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny antenneforstærker eller???

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2019 kl. 14:05
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Bor du et sted i nærheden af mig, vil jeg godt "skrotte" den defekte for dig.

Jeg er nysgerrig af natur :-)


Klaus
Jeg bor på Lolland.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
GurliGebis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-November-2009
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GurliGebis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2019 kl. 09:39

Dette opslag er mere for de nysgerrige, ikke for at få hjælp 🙂
Vi har en Triax IFA 288 som døde forleden (blinkende strømforsyning og intet signal igennem). 
Skilte den ad, og kan se at kondensatorne i strømforsyning er ophævede, så det lyder som en god mulighed i det tilfælde. 
Overvejer at skifte dem, når en gang vi skal bruge den igen (den sad blot med en enkelt udgang i brug - ren dovenskab) 


Så alt i alt, så tror jeg at hvis andre oplever det samme, så er det måske 30-40kr i komponenter og en loddekolbe, så er den oppe og køre igen 🙂


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu