recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K:Strømstik til Philips Hue GO
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K:Strømstik til Philips Hue GO

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2019 kl. 19:00
øv. Jeg skrev også, men de ville sgu ikke hjælpe mig.
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2020 kl. 21:54
Hey. Jeg har lige skrevet til supporten i går (via FB Messenger) og de ville gerne hjælpe og har sendt en ny til mig. 👍

Så hvis andre har samme problem så kan jeg bekræfte at det stadig er muligt. 
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2020 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af Havelund Havelund skrev:

Hey. Jeg har lige skrevet til supporten i går (via FB Messenger) og de ville gerne hjælpe og har sendt en ny til mig. 👍

Så hvis andre har samme problem så kan jeg bekræfte at det stadig er muligt. 

Der må være noget galt med min argumentation så, for det har jeg prøvet 2 gange uden held.
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2020 kl. 23:12
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Oprindeligt skrevet af Havelund Havelund skrev:

Hey. Jeg har lige skrevet til supporten i går (via FB Messenger) og de ville gerne hjælpe og har sendt en ny til mig. 👍

Så hvis andre har samme problem så kan jeg bekræfte at det stadig er muligt. 

Der må være noget galt med min argumentation så, for det har jeg prøvet 2 gange uden held.

Skulle ikke engang argumentere for noget. Skrev bare og spurgte om det var muligt at få en ny. Det svarede de tilbage, at det var og de ville sende en med det samme. Skulle ikke vise kvittering eller noget. Bare sende et billede af hue og og strømforsyning så de var sikre på at sende den rigtige. Super service, men underligt at der kan være så stor forskel på om man kan få en ny eller ej. 
Til top
NinjaZee Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NinjaZee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 10:32
Jeg har også lige fået tilsendt et nyt "EU stik" (den plastikdel man indsætter i selve strømforsyningen) da mit gamle var knækket. Min lampe var 2 år og 2 mdr. gammel, men derudover ville reklamationsretten reeelt set ikke dække at jeg selv havde smadret stikket ved at gå ind i det, det er jo ikke en produktionsfejl.

Uden spørgsmål sendte de mig gratis et nyt stik, jeg havde det 3 dage senere :)
Til top
filipen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Januar-2013
Sted: Helsinge/Danmar
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filipen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2021 kl. 20:40
Hej med jer.

Jag har samme problem, jeg skrev til Philips hue, via messenger og 4 minutter efter bad de om min adresse, så de kunne sende en ny.

Nu bliver det så spændende og se om den kommer. 
Hilsen Filip.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu