recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AirPlay enheder som ikke er mi e
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AirPlay enheder som ikke er mi e

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2019 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Vil det sige at du med slukket wifi og bluetooth, kan du se dem via mobilt netværk.

Ja ... og det er jo sådan det skal være når de har valgt at alle skal kunne se og streame med AirPlay til TV og højttalere i deres hjem :)
Mig bekendt er der ikke mobilt netværk i apple tv. Det vil kræve et simkort.

Hvordan slukker du for bluetooth og wifi?

Hvis du ikke slukker i indstillinger er de stadig tændt.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2019 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Vil det sige at du med slukket wifi og bluetooth, kan du se dem via mobilt netværk.

Ja ... og det er jo sådan det skal være når de har valgt at alle skal kunne se og streame med AirPlay til TV og højttalere i deres hjem :)
Mig bekendt er der ikke mobilt netværk i apple tv. Det vil kræve et simkort.

Hvordan slukker du for bluetooth og wifi?

Hvis du ikke slukker i indstillinger er de stadig tændt.

Det er rigtigt :) Det havde jeg glemt. Med Bluetooth deaktiveret er hans enheder ikke synlige.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2019 kl. 18:05
Det er da også P irriterende. 

Måske kan du prøve med hjem appen. Her kan du sortere AirPlay 2 enheder.



Redigeret af Mufti - 03-August-2019 kl. 18:10
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2019 kl. 18:11
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Det er da også P irriterende. 


Ja ;) Vi ligger så tæt på hinanden at signalet lige nøjagtig rækker derfra hvor jeg ofte betjener mine enheder.
Men igen, måske jeg skulle sende nogle stream mod hans enheder :)
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2019 kl. 18:17
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Det er da også P irriterende. 

Måske kan du prøve med hjem appen. Her kan du sortere AirPlay 2 enheder.


Det gælder kun fra AppleTVet og Hjem-appen på min xs. Jeg er på beta 13 på mine ATV4 og der optræder hans enheder ikke. Men på min xs beta 13 optræder de.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2019 kl. 18:30
Ellers må du tage to øl med over til naboen og hjælpe ham med indstillingerne.




Redigeret af Mufti - 03-August-2019 kl. 18:31
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4250
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2019 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Ellers må du tage to øl med over til naboen og hjælpe ham med indstillingerne.


Også min tanke hvis airplay enheder pr default er tilgængelige for alle. Så vil det være praktisk at gøre nabo opmærksom på problemet.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2019 kl. 18:48
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Ellers må du tage to øl med over til naboen og hjælpe ham med indstillingerne.


Også min tanke hvis airplay enheder pr default er tilgængelige for alle. Så vil det være praktisk at gøre nabo opmærksom på problemet.

Det har jeg gjort :)
Jeg se det er ATV3 han har, da de ikke optræder som AirPlay2 enheder. Og det kan jo være der er en god grund til at de er synlig for alle. Jeg regner da også med at der skal skrives kode hvis jeg forsøger at streame til dem.
Jeg tager en snak med ham.
Men jeg syntes det er en mangel at man ikke kan holde synlige enheder inde for end eget net.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu