recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Teamviewer alternativ
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Teamviewer alternativ

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stonefox Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stonefox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Teamviewer alternativ
    Sendt: 05-August-2019 kl. 05:41
Hej

Jeg burger dagligt Teamviewer imellem mine egne computer, men "Teamviewer.com" opfatter det som kommercielt brug, og derfor lukkes forbindelse automatisk efter meget kort tid, så jeg ikke kan anvende fjerncomputeren.

Søger navne på tilsvarende program, som kan anvendes i Windows samt Android mobil

mvh

Steen Mikkelsen
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2019 kl. 09:09

Hej.

Hvad med AnyDesk?

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 05-August-2019 kl. 09:10
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2019 kl. 10:10
Har du skrevet her, at det ikke er kommercielt brug?

Jeg blev også dømt kommerciel for godt en måned siden, men fik efter 2-3 uger en mail om, at mit id blev resat til free.

Thank you for getting in touch with us. We are happy to inform you that your TeamViewer ID has been reset to “free”. After reviewing your request, we decided that your use case can be qualified as “personal”.
Venlig hilsen
KB
Til top
stonefox Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stonefox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2019 kl. 10:22
Hvad skrev du ?

Jeg har skrevet til dem for lang tid siden, men aldrig modtaget svar.

mvh

Steen Mikkelsen
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2019 kl. 10:58
En licens koster 279kr om mdr, det er ikke alverdens for et stykke software man bruger hver dag.

Jeg endte med at købe det og fik så også alle de fordele det inkluderer.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2019 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af stonefox stonefox skrev:

Hvad skrev du ?

Jeg har skrevet til dem for lang tid siden, men aldrig modtaget svar.

Jeg skrev at jeg er en pensionist, der bruger TeamViever til at hjælpe venner og bekendte, der har problemer.


Venlig hilsen
KB
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 09:15
Oprindeligt skrevet af stonefox stonefox skrev:

Hvad skrev du ?

Jeg har skrevet til dem for lang tid siden, men aldrig modtaget svar.

Sammer her. Heller ikke modtaget svar. Har prøvet af 2 omgange, med måneders mellemrum. 
Bruger den til at kunne styre min 3D printer derhjemme...
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2019 kl. 06:46
Nogenlunde det samme her. Jeg udfyldte formularen for både mig selv og min far, da vores teamviewer gjorde det samme. Jeg tror også jeg fandt en e-mail jeg skrev til ud over selve formularen. Og efter det blev resat, virkede det igen. I dit tilfælde hvor du bruger det næsten hver dag, er det nok derfor det bliver opfattet som kommercielt. Men hvis det er mellem dine egne computere, er det jo privat brug, og det kan man vel argumentere for.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2019 kl. 09:39
Hej.

Jeg syntes at I alle skulle prøve AnyDesk. Den har både nogle fordele i forhold til Teamviewer og nogle ulemper. Her er et link med flere informationer på Dansk.


Hilsen Carsten.

Til top
stonefox Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stonefox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2019 kl. 23:00
Hej  Carsten

Jeg har installeret "Anydesk" på mine computere, og er meget tilfreds, men min "Key" udløber. Ved du hvordan jeg får en gratis key når jeg kun anvender AnyDesk som privat og til egne computere ?

mvh

Steen Mikkelsen
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2019 kl. 23:28

Hej.

Jeg bruger selv kun AnyDesk en gang imellem når jeg er på ferie. Jeg har version 3.6.2 Installeret og har aldrig været ude for at Licensen udløber.

På siden der hedder 'About AnyDesk' står:

License: free-1
Og med gråt 'Change license key'

Så jeg håber ikke at min License nogen sinde udløber.

Jeg vil foreslå dig at prøve at Google.

Hilsen Carsten.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2019 kl. 10:58
I gamle dage brugte jeg VNC Viewer. Jeg mener den var open source.  
Jeg kender ikke status på den i dag. Men den var god at bruge imellem lokale maskiner. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu