recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny reciever til 4K (Til Sony AF8)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny reciever til 4K (Til Sony AF8)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 15:06
På min X4300 kan jeg gå ind i setup/video og slå det fra
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2019 kl. 01:03
Oprindeligt skrevet af Skovby Skovby skrev:

Hej igen.

Tak for input! Jeg endte med en Denon AVR-X550BT. Den havde en demo i Hifi-klubben til en fornuftig pris, så det gjorde udslaget. Fik lige den og det nye Apple TV tilsluttet i aftes, dog ikke til AF8, men det gamle Panasonic plasma. Der er dog lige en ting der irriterer mig!


På min gamle AVR-1911 kunne jeg slå OSD (On Screen Display) fra, så jeg ikke fik info om volume osv. på skærmen når jeg skruede op og ned. Det kan jeg ikke finde ud af

AVR-X550BT og er blevet lidt nervøs for om det overhovedet er muligt at slå fra! Ved I det?

Mvh Jesper


Når du engang får det slået til dit nye TV, så husk at aktivere udvidet farverum på HDMI 2+3 på TV'et, ellers kan du ikke se HDR. Og selvfølgelig bruge en af de to HDMI indgange. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu