recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flytte sd kort fra Huawei til ssmsung
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flytte sd kort fra Huawei til ssmsung

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henriksen78 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2010
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksen78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Flytte sd kort fra Huawei til ssmsung
    Sendt: 06-August-2019 kl. 19:58
hjælp. Jeg har et sd kort i en Huawei telefon, som jeg gerne vil bruge i min Samsung tablet. Det vil det bare ikke. Den melder fejl. At det er tomt eller filformat ikke understøttet. Det virker ikke st lave format

Hvor ligger fejlen
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2019 kl. 21:45
Hej - mildest talt lidt på gyngende grund på dette emne, men på den anden side skriver du jo ikke, hvilket navn mobilen har eller hvor ny den er, så her kommer mit gæt.

Mon du er ramt af, at Huawei er begyndt at lave deres egen form for "SD-kort". Jeg ved ikke, hvilke mobiler, der er tale om, men det kan vel googles. I så fald står der vel Huawei på "SD-kortet".
Men kan det være sådan en form for "SD-kort", du har i din? De skulle dermed ikke følge SD-standarden længere og kan mig bekendt ikke overføres til et andet mobilmærke.

Mvh. Jørgensen

Edit: Mit bud synes at være helt i skoven, da jeg fik googlet lidt. Nedenstående er kun brugt i enkelte nye mobiler som Huawei P30 og Huawei Mate 20 Pro bl.a.

Læs evt. her om Huawei Nano Memory Card hukommelse, der jo så altså ikke har noget med SD at gøre.


Sammenlagt har jeg så ikke et bud på, hvorfor du ikke kan overføre dit SD-kort. :-)


Redigeret af Jørgensen - 06-August-2019 kl. 21:54
Til top
henriksen78 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2010
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksen78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2019 kl. 22:07
det er et Samsung SD kort. Det virker i en Huawei p9 lite. Jeg vil gerne have det i en Samsung note 2014
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2019 kl. 22:14
Har du en SD-reader i din PC, evt. via USB-tilslutning. Måske kan du formatere kortet der?

Da du skriver, at du har prøvet at formatere SD-kortet, har du vel også prøvet at formatere kortet i P9 Lite, hvor det kommer fra?

Held og lykke.

Mvh. Jørgensen
Til top
j8544 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2016
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j8544 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2019 kl. 22:23
Ét ord: Brugerfejl.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Online
Point: 1930
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 06:37
Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

Har du en SD-reader i din PC, evt. via USB-tilslutning. Måske kan du formatere kortet der?

Da du skriver, at du har prøvet at formatere SD-kortet, har du vel også prøvet at formatere kortet i P9 Lite, hvor det kommer fra?

Held og lykke.

Mvh. Jørgensen

Skal det ikke formateres i det apparat, det skal bruges i? Altså i Samsung-tabletten. Hvor stort er kortet ? (Antal GB) Kan der være noget at tage hensyn til i Samsung'en?


Redigeret af mnielsen - 07-August-2019 kl. 06:40
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Online
Point: 1930
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 06:38
Oprindeligt skrevet af j8544 j8544 skrev:

Ét ord: Brugerfejl.

4 ord: Hvad gør man så?
Til top
henriksen78 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2010
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksen78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 06:49
Jeg har også prøvet format i Samsung det er her den siger fejl
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2019 kl. 08:23
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu