recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Batterikapacitet på iPhone 6S
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Batterikapacitet på iPhone 6S

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Batterikapacitet på iPhone 6S
    Sendt: 10-August-2019 kl. 15:04
Vil I tænke, at et iPhone 6S-batteri, ca. et år gammelt, som viser en kapacitet på 88 pct. forekommer rimeligt? 

Hvad viser jeres efter en del brug?
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 10:55
Det lyder som et dårligt batteri.

Har du snakket med sælger?

Apple har desværre meget ringe kundeservice. Jeg havde en 6s med dårligt batteri som apple tilbød at skifte i deres service program. Telefonen havde en mikroskopisk ridse i kanten. Det betød at jeg skule betale en formue for reparation. Det endte med jeg fik skiftet batteri hos den lokale reparatør for et par 100kr.
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 12:01
Et batteri med en kapacitet tilbage på 88% efter +1 års brug er ikke et dårligt batteri. 
Det vurderes heller ikke som sådan af Apple og mobilen vil ikke blive droslet ned men stadig køre med fuld hastighed. Der er ingen grund til at skifte et batteri blot fordi det har mistet lidt over 10% kapacitet over tid. Jeg har ansvar for godt 400 firma iPhones på jobbet, og det er helt normalt at batteriet mister 10% kapacitet om året i gns. hvis mobilen bruges meget. 
Til top
Parabolen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Parabolen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af Among Among skrev:

Vil I tænke, at et iPhone 6S-batteri, ca. et år gammelt, som viser en kapacitet på 88 pct. forekommer rimeligt? 

Hvad viser jeres efter en del brug?
Jeg har samme telefon 2 år gammelt og maximumskapaciteten er d.d. 93 %. Sætter altid telefonen i batterisparetilstand om natten og i dagtimerne når jeg er på arbejde og tager kun imod nødvendige opringninger. Bruger firmatelefon på arbejdet. På min egen telefon har jeg deaktiveret alle unødvendige informationer så de ikke kører i baggrunden.
/Erik
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu