recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panzerglas til S10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panzerglas til S10

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panzerglas til S10
    Sendt: 10-August-2019 kl. 16:01
Min kæreste har købt en Samsung S10 hos Telenor. I samme forbindelse købte hun et panzerglas, som Telenor-medarbejderen monterede. Det viste sig, at panzerglasset havde den konsekvens, at der i visse områder af telefonen skulle trykkes ekstra hårdt, før telefonen registrerede det. Helt uholdbart. 

Derfor tog hun tilbage og reklamerede. De satte et nyt på, men der var stadig udfordringer. Der var vist nok tale om Samsungs eget panzerglas. Anden gang hun reklamerede var meldingen, at telefonen nok ikke kunne fungere med panzerglas. En melding jeg var noget skeptisk overfor. 

Har I kendskab til, at Samsung S10 har udfordringer med visse panzerglas? Kan I belyse dette område? Jeg har aldrig selv benyttet panzerglas på mine telefoner. 
Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 00:27
Den er god nok.
Man kan sætte touch følsomhed op, så virker det OK.

Fingeraftrykslæseren i skærmen virker ikke med det på uanset.

Så jeg tog mit af igen. Ville ønske jeg havde gjort mit hjemmearbejde.

Dog da jeg tog panzer, så efterlod det en tynd plastikfilm som giver lidt beskyttelse.

LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 07:53
Mange tak for oplysningen. Det er da helt sikkert det, der var galt. Det er der, det kommer til udtryk, at Telenor-medarbejderne ikke er andet end alm. mennesker, som tilfældigvis arbejder ved Telenor. Sådan nogle detaljer kan man bare ikke forvente, at de ved noget om.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 10:44
SAmsung S10 har ikke noget panzerglas overhovedet, MEN de kommer som standard med en tynd "film" som er ret robust. Det var rent faktisk den der var den primære årsag til at galaxy FOLD måtte tages af markedet, for på den model, sidder det helt fast og må ikke fjernes. Men det troede folk og det gik derfor temmelig galt.

skal man have panzerglas på, så tag filmen af s10 først. Det er ikke beregnet til at have 2 lag på.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu