recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny receiver - Marantz 7013 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny receiver - Marantz 7013 ?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2019 kl. 16:53
Hvad med NAD 758 v3 , må indrømme jeg er meget lun på den og dens smarte Dirac som skulle være stort foran xt32 som er i den marantz
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2019 kl. 18:49
Oprindeligt skrevet af Peter Schrøder Peter Schrøder skrev:

Oprindeligt skrevet af jespermart jespermart skrev:

Der er HDCP 2.3 istedet for HDCP 2.2 som er en copy beskyttelse udviklet af Intel. 

Du får, ligesom Marantz og Hififreaks, HDCP til at lyde som en feature?
For mig betød det at jeg måtte flytte alle mine HDMI kabler fra receiveren direkte til tv'et, fordi mit TV "ikke understøtter HDCP" 
Mit TV er et 4 år gammelt Samsung.
Det var ikke meningen at det skulle lyde som om HDCP er en feature, tværtimod måtte jeg investere i en hdfury switch som kan sende hdcp 1.4 til mit gamle samsung plasma tv. Det var bare for at oplyse om at det var den eneste ændring på de nyeste Marantz/Denon omkring Hdmi standarden som jeg kan se.


Redigeret af jespermart - 12-August-2019 kl. 18:52
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu