recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee og Viasat 4K. Bedste løsning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee og Viasat 4K. Bedste løsning?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2019 kl. 13:31
 
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Så vidt jeg husker var det kun Clints modeller uden CI slot hvor det var muligt at flytte optagelser til anden enhed, men nu du har boksen er det jo bare at prøve.

 Ja, på de enheder er det muligt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2019 kl. 13:34
Oprindeligt skrevet af isaac isaac skrev:

Den har fint før kunne optage i .TS format og det virkede. Men man ved jo aldrig med teknologi og bland selv og kryptering osv. Tester senere i dag om det virker men bland selv er vist udenfor området jeg kan teste uden kort uanset hvad, regner ikke med at jeg kan se mine bland selv kanaler uden kort og kortlæser af en eller anden art med antennestik direkte i Clint DC1 som er uden kortlæser. 

 Hvis ikke der haves en Humax boks, så kan bland selv kun ses med et kort og kortlæser i boks/TV.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2019 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Hvis ikke der haves en Humax boks, så kan bland selv kun ses med et kort og kortlæser i boks/TV.
"Boks" kan så også være en PC med tunerkort med CA kortholder. Wink
Det har jeg tidligere brugt med DVBViewer+Recording service til at gemme ekstrakanaler ukrypteret (som kan flyttes/redigeres)


Redigeret af JørgenT - 16-August-2019 kl. 17:12
Mvh. JørgenT
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu