recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor købes Icepower moduler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor købes Icepower moduler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor købes Icepower moduler
    Sendt: 18-August-2019 kl. 09:35
Jeg vil gerne bygge en effektforstærker baseret på Icepower moduler.

Hvor kan disse moduler købes?

Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2019 kl. 10:44

ICEpower Beoamp 2. Download PDF fil. Tryk her.  
 
Hej bphhm. Bestilles i B&O's butikker. Pris 5.000 Kr.
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2019 kl. 12:03
Skal det være specifikke Ice Power moduler til at bygge din forstærker? Der er bestemt andre udbyder på marked til Class D moduler/ forstærker end lige Ice Power

Jeg har ikke fuldt med de sidste år, men tidligere lød Ice Power modulerne rigtig meget klinisk og sterile.



4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2019 kl. 12:06
OK tak, men det var nu de individuelle moduler jeg tænkte på.

Den du linker til kan man køre den i et non B&O setup? 

Ihvertfald kan jeg se at der skal lidt tilpasning til for at tilslutte højttalere.

Er der andre krumspring man skal kende?
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2019 kl. 12:08
Takker Potter, skrev lige samtidigt kan jeg se.

Hypex er også noget jeg undersøger og de får ganske meget ros såvidt jeg kan se. Og så virker de mere tilgængelige hvor Icepower modulerne mere, eller kun, ser tilgængelige ud på btb markedet.
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2019 kl. 14:38
Måske her ? https://icepower.dk/
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2019 kl. 17:13
ICEpower moduler til salg.
https://www.ebay.co.uk/itm/283552030244
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu