recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - En uhyggelig historie fra hverdagen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En uhyggelig historie fra hverdagen

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2019 kl. 21:45
 Ja, der køres på store fejl, men ikke på en enkelt kundes fejl. Der kommer de når der er en ledig tid indenfor normal arbejdstid.


Redigeret af Radiomanden - 19-August-2019 kl. 21:46
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2019 kl. 22:51
Jo, der køres også på enkelte kunders fejl.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2019 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Jo, der køres også på enkelte kunders fejl.


Klaus
Jeg tror, du helt fundamentalt har misforstået, hvad det drejer sig om. Alle vil have topkvalitet for ingen penge. Wink
Og hvis man ikke får det, er det helt klart NOGENS skyld, medmindre det er DE ANDRE, der er ansvarligeBig smile
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2019 kl. 08:02
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:


Se, det var skræmmende: En lang weekend uden internet
Tag i fitness, ud med venner, gå på en date. Mulighederne uden internet er mange - og slet ikke skræmmende.

Var det ikke også 30 grader i weekenden?
Til top
Petey Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2010
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Petey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2019 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Streaming æder vist de månedlige gigabyte rimeligt hurtigt...

Er man gammel kunde (mere end 1-2 år) hos et teleselskab og har man et af de "hemmelige" dataabonnementer, er der praktisk talt fri data.  Jeg selv er fløjet mit 60(?) GB loft adskillige gange og er ikke blevet trukket 1 øre for de mange ekstra GB data.  En kollega har ramt over 1 TB en håndfuld gange med bl.a. 4K streaming og er heller ikke trukket mere end listeprisen for dataabonnementet.
Er man en "loyal" kunde med de rigtige abonnementer eller tillægsabonnementer er der åbenbart fri data.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu