recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skift af internet udbyder.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkift af internet udbyder.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ulvaren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 401
Direkte link til dette indlæg Emne: Skift af internet udbyder.
    Sendt: 04-Oktober-2006 kl. 12:13

Hej derude

 

Overvejer at skifte fra TDC til Tele2, de er noget billigere. Har nogen kendskab til Tele2, skal kun have en basis linie uden fastnet telefon.

Logitech® Harmony®

Philips 47PFL9664/12
Sonos Connect
Linksys E3000
Til top
zaboom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2006 kl. 12:34

Tillykke med det...

...havde jeg lyst til at svare. Er dit indlæg et spørgsmål eller blot en oplysende konstatering???

Jeg har også lige skiftet internetudbyder - til Cybercity Solo 8032/512 kbit/s for kun 399/md.

...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2006 kl. 12:45
Jeg har haft get2net (Tele2) før bredbåndets tid. Det var jeg egentlig godt tilfreds med. Nu har jeg så Cirque via boligforeningens internet og det er jo bredbånd, så det er jeg også godt tilfreds med. Jeg har dog beholdt min get2net e-mail adresse. Jeg tror Tele2 er udmærket.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
1mba Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 653
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2006 kl. 13:21

Hej...

Hvis du vælger "Freeway Light" koster 10 kr. om md. mere end basislinien får du en telefon, at ringe på hvis det er nødvendigt.

"Freeway" koster Ca. 60 kr. mere om md. så får du fri fastnet telefoni. Det har jeg. (Kan ikke på nuværende tidspunkt få en fast IP-adresse desværre)

Har haft "Tele2" siden de startede og har ingen problemer. Flere i familien har "Tele2". Ingen problemer.

Venligst Michael / 1mba

Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF   Meget Tilfreds.

Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv.
Til top
Ulvaren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 401
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2006 kl. 12:05

Hej

 

Takker for svarene, de er en stor hjælp.

Logitech® Harmony®

Philips 47PFL9664/12
Sonos Connect
Linksys E3000
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2006 kl. 09:43
Jeg kan også lige tilføje, at get2net for ikke så lang tid siden har lanceret en ny webmail, der er væsentligt bedre end den gamle. En rigtig god ting er, at den fanger spam, enormt godt - så man kan slette spammen på webmailen uden at få det ned på sin computer. Det er virkelig super - før fik jeg ret mange spam-mail, nu får jeg ingen og jeg behøver ikke installere antispam programmer og besværliggøre min brug af computeren med dette. Nej, nu sletter jeg bare af og til alt spam på webmailen - genialt.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2006 kl. 13:11

 

Skiftede selv fra Cybercity sidste år (forøvrigt var jeg rigtig tilfreds med dem, god service) til CPH-Metronet 8 mbit download, 1 mbit upload til 300 kr.

Ingen problemer. Men ved ikke hvor gode de er til support, har ikke haft brug for det.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu